  • 1. Data: 2006-03-13 17:28:05
    Temat: Co się dzieje z google.pl ???
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Od paru godzin zza tepsiarskiego DSLa najzwyczajniej w świecie się
    dławi.
    Pingi normalne. Czyby FTP zaczęła przycinać google.pl ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 2. Data: 2006-03-13 21:51:52
    Temat: Re: Co się dzieje z google.pl ???
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    futszaK wrote:
    > Od paru godzin zza tepsiarskiego DSLa najzwyczajniej w świecie się
    > dławi.
    > Pingi normalne. Czyby FTP zaczęła przycinać google.pl ???

    Pierwsze efekty DSL 15 Mb/s?
    Zmień operatora :P

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 3. Data: 2006-03-13 23:07:31
    Od: "mario" <m...@g...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Od paru godzin zza tepsiarskiego DSLa najzwyczajniej w świecie się
    > dławi.
    > Pingi normalne. Czyby FTP zaczęła przycinać google.pl ???

    U mnie to samo, google dławi sie nawet na interii

  • 4. Data: 2006-03-13 23:07:55
    Od: "mario" <m...@g...pl>

> [...]
    > dławi.
    > Pingi normalne. Czyby FTP zaczęła przycinać google.pl ???

    U mnie to samo, google dławi sie nawet na interii
    mario

  • 5. Data: 2006-03-13 23:08:06
    Od: "mario" <m...@g...pl>

  • 6. Data: 2006-03-13 23:25:58
    Od: "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Od paru godzin zza tepsiarskiego DSLa najzwyczajniej w świecie się
    > dławi.

    Wprowadzili mape powierzchni Marsa (Mars-Ares: bog wojny), to ja sie nie
    dziwie, ze sa klopoty z ich serwerem :D
    www.astronomia.pl/wiadomosci/?id=1048
    PS Juz chyba problem zazegnany - Google dziala "odpowiednio". Co ciekawe
    poprzednio problem dotyczyl glownie wyszukiwarki www - Groups Google
    chodzilo raczej poprawnie. Moze szwankowal jeden z serwerow odpowiedzialny
    za szukanie po www...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2006-03-14 13:37:50
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    zaoferujesz lepsze warunki ???

  • 8. Data: 2006-03-14 14:05:04
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    futszaK napisał(a):
    [cut]

    > zaoferujesz lepsze warunki ???

    Wtrącę się - nie można mówić tu o dobrych warunkach DSL 15mbit, póki nie
    mamy przed sobą grona użytkowników tej usługi, którzy są zadowoleni.

    Pozdr,
    R.

  • 9. Data: 2006-03-14 15:28:25
    Od: futszaK <f...@p...pl>