  • 11. Data: 2006-03-15 16:45:03
    Temat: Re: Co się dzieje z google.pl ???
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:47od129bvr7nv9n3t0t8ecg6nn6leai4e8@4ax.com...
    > ja używam DSL512 a nie DSL15000...

    Mam 3 DSLe (oprocz TKT), 2x1Mb i 1x4Mb. Jedynki OK, czworka jak jej sie
    chce, raz jest cztery, raz troche mniej. Wykorzystuje tylko 80port, na
    squdia OK, na reszte tylko do domu/biura.

    Wlochaty

  • 12. Data: 2006-03-15 19:18:43
    Od: "STACHUrka" <s...@i...pl>

    Pamietnego dnia news nazwany:dv4phi$f2p$...@o...futuro.pl,
    i czlowiek zwany Tomasz Śląski skryty pod <t...@k...org.pl> oznajmil:
    ====================>>

    > Pierwsze efekty DSL 15 Mb/s?
    > Zmień operatora :P

    Nic z tego w trakcie testow nowego DSLa2+ 15Mb na kablu molexa1,5m od karty
    w półce max to 12,5Mb nie widze tego na sieci na tych kablach i na tych
    złączach :)

    STACHUrka
    stachurka__@__inss.pl
    GG:4552896 phone+48606hghdde

  • 13. Data: 2006-03-16 07:10:06
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    STACHUrka napisał(a):

    > Nic z tego w trakcie testow nowego DSLa2+ 15Mb na kablu molexa1,5m od karty
    > w półce max to 12,5Mb nie widze tego na sieci na tych kablach i na tych
    > złączach :)

    "Chłyt maketingowy" ;)
    --
    Olek