  • 1. Data: 2006-03-13 13:42:05
    Temat: Nowe opcje iDSL.
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Witam.

    http://www.tp.pl/prt/pl/dla_biznesu/rozw_internetowe
    /dsl_tp/

    Pink

  • 2. Data: 2006-03-13 13:45:24
    Temat: Re: Nowe opcje iDSL.
    Od: "Woreczek" <n...@n...nima.pl>

    Pink <P...@W...op.pl> napisal nam:

    > Witam.
    >
    > http://www.tp.pl/prt/pl/dla_biznesu/rozw_internetowe
    /dsl_tp/

    "11. Abonent korzystający z usługi dostęp do Internetu DSL tp w ramach
    Promocji nie może udostępniać tej usługi innym podmiotom pod jakimkolwiek
    tytułem prawnym lub świadczyć z jej wykorzystaniem usług
    telekomunikacyjnych. "

    Co to znaczy inne podmioty, sieci trzepakowe dostaja kopa (dzialajace
    nonprofit), prawnik ze mnie taki jak z koziej d... traba wiec poradzcie :-)
    Jesli nie wolno to niech sie ugryza :/

  • 3. Data: 2006-03-13 13:49:27
    Od: "AdamPi" <a...@S...onet.pl>

    Rozwiązanie:
    1. Nie udostępniać przez dwa lata...
    2. Brać na czas nieokreślony...

    I tak źle i tak niedobrze.

    Adam

  • 4. Data: 2006-03-13 14:49:10
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "AdamPi" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Rozwiązanie:
    > 1. Nie udostępniać przez dwa lata...
    > 2. Brać na czas nieokreślony...
    >
    > I tak źle i tak niedobrze.

    Nie ma zakazu w regulaminie DSL.
    Nie ma zakazu w regulaminie większosci promocji.
    Tylko jedna promocja ma zakaz.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2006-03-13 14:54:09
    Od: "Woreczek" <n...@n...nima.pl>

    AdamPi <a...@S...onet.pl> napisal nam:

    > Rozwiązanie:
    > 1. Nie udostępniać przez dwa lata...
    > 2. Brać na czas nieokreślony...
    >
    > I tak źle i tak niedobrze.
    >
    > Adam

    Racja ale majac dsl 1 obecnie (czas nieokreslony) place 364 chyba, wiec i
    tak mi sie oplaca DSL 2 na czas nieokreslony z tej nowej promocji/cennika,
    prawda ;-)?

    Wiecej kruczkow nie widze, narazie przeplacam i musze cos z tym zrobic :-)

  • 6. Data: 2006-03-13 15:17:11
    Od: "Woreczek" <n...@n...nima.pl>

    > Nie ma zakazu w regulaminie DSL.
    > Nie ma zakazu w regulaminie większosci promocji.
    > Tylko jedna promocja ma zakaz.

    no dobra ale fajna ale jest tez inna EFEKT heehe łapie sie na nia :-)

    TPSA OK

  • 7. Data: 2006-03-13 15:30:13
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Woreczek" <n...@n...nima.pl> napisał w wiadomości

    > no dobra ale fajna ale jest tez inna EFEKT heehe łapie sie na nia :-)

    Jako pierwszy w mieście złożyłem zamówienie.
    Moja wizyta, jak zwykle, była okazją dla pracowników TPSA do dowiedzenia się
    o nowych usługach ich firmy.

  • 8. Data: 2006-03-13 16:40:29
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Pink wrote:
    > Witam.
    > http://www.tp.pl/prt/pl/dla_biznesu/rozw_internetowe
    /dsl_tp/

    Ciekawe, jaki procent polskiego tzw. kontentu jest w stane ciągle podawać dane
    z prędkością 15Mb/s?
    Te 800kb/s uploadu to jakies nieporozumienie jest, aczkolwiek dobrze
    ucelowane, co by nie zabić usługi FR 1Mb/s za bodajże 990 zł netto...

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 9. Data: 2006-03-13 16:53:15
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pink napisał:

    > Witam.
    >
    > http://www.tp.pl/prt/pl/dla_biznesu/rozw_internetowe
    /dsl_tp/

    Czas leci, a ceny dsla w cenniku nie spadają.
    Promocje dotyczą tylko tych, którzy jeszcze z jakiejś promocji nie
    skorzystali przy czym trzeba przejść na wyższą opcję.
    Po okresie promocyjnym trzeba zabulić w pełni za tę przyjemność.
    To się takie fajne tylko z pozoru wydaje bo było by przyjemnie dopiero,
    gdyby te stawki weszły do normalnego cennika.
    --
    Olek

  • 10. Data: 2006-03-13 17:15:54
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 13 Mar 2006 14:42:05 +0100, użyszkodnik "Pink"
    <P...@W...op.pl> napisał:

    > Witam.
    >
    > http://www.tp.pl/prt/pl/dla_biznesu/rozw_internetowe
    /dsl_tp/

    jesli weżmiemy trzepako-uryno-łonabiprowajderski segment rynku i opcje
    DSL8000 (8192 kbit/s / 640 kbit/s) i DSL15000 (15360 kbit/s / 800
    kbit/s) to o ile można spokojnie pozwolić użyszkodnikom ssać ile dusza
    pragnie (żeby wykorzystać DSL 15000 ponad 100 ludzi jednocześnie
    mogłoby słuchac radia nadającego na 128kbps),
    o tyle jakikolwiek ruch przesyłający dane przy użyciu programów p2p do
    sieci obligatoryjnie trzeba będzie wyrżnąć bo inaczej nie starczy
    uploadu na potwierdzenia i DSL15000 będzie się najzwyczajniej w
    świecie dławił :(

    --
    futszaK
    601061867