  • 1. Data: 2019-01-13 22:30:44
    Temat: Co ta moc tak plywa?
    Od: s...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=ojUFPKgs6iI

  • 2. Data: 2019-01-13 22:41:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przez 40 minut wyssal 90% z akumulatorow.

  • 3. Data: 2019-01-13 22:50:12
    Temat: Re: Co ta moc tak plywa?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2019 13:30:44 -0800 (PST), s...@g...com
    napisał(a):
    > https://www.youtube.com/watch?v=ojUFPKgs6iI

    W moim dieslu tez tak wyglada.
    Wystarczy drobne wzniesienie i mamy 15 lub 4 l/100km z gorki.
    Choc przy 200km/h powinno byc stabilniej ... za to wystarczy drobny
    podmuch wiatru.

    No i jedzie na tempomacie ?
    Bo czlowiek dodatkowe fluktuacje wprowadza.

    J.

  • 4. Data: 2019-01-14 00:02:17
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2019 15:50:08 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > podmuch wiatru.
    >
    > No i jedzie na tempomacie ?
    > Bo czlowiek dodatkowe fluktuacje wprowadza.

    Trudno stwierdzic czy tempomatu uzywa.
    Moze tak. Ale nawet jak nie to wzrost o 100% mocy nie zawsze powoduje przyrost
    predkosci.

    A potem jechal spowrotem Wiec jak to byla wina wiatru to albo takich fluktuacji nie
    powinno byc albo powinny byc w druga strone.

    cos tam nie pasuje.

    Choc z drugiej strony dosyc czesto gdy dojezdzal do ciezarowki to lekko sie moc
    podnosila. I to akurat bylo powtarzalne.

  • 5. Data: 2019-01-14 09:52:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Przez 40 minut wyssal 90% z akumulatorow.

    Nubira przy 200km/h tez zbiornik wysysala szybko.
    Tyle, ze tankowalo sie 5 minut :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-01-14 15:16:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik szczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:
    > Dnia Sun, 13 Jan 2019 13:30:44 -0800 (PST), s...@g...com

    >Trudno stwierdzic czy tempomatu uzywa.
    >Moze tak. Ale nawet jak nie to wzrost o 100% mocy nie zawsze powoduje
    >przyrost predkosci.

    IMO - tempomat lepiej predkosc stabilizuje, wiec wahania bylyby
    mniejsze.
    Ale to na plaskim - po pofaldowanym terenie noga zapewni stabilniejsze
    spalanie.
    Choc to jeszcze zalezy od oprogramowania pedalu gazu ...

    >A potem jechal spowrotem Wiec jak to byla wina wiatru to albo takich
    >fluktuacji nie powinno byc albo powinny byc w druga strone.

    Wiatr potrafi wiac porywami.
    W nocy tez.

    J.

  • 7. Data: 2019-01-14 16:38:34
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2019 08:18:17 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:

    > Wiatr potrafi wiac porywami.
    > W nocy tez.

    Dlatego jak jechal spowrotem to tez mial pod wiatr?
    Nie klei sie to...

    Tak czy siak, dziwne.

  • 8. Data: 2019-01-14 20:48:43
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-13 o 22:30, s...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ojUFPKgs6iI

    Nie odpowiem bo szklanej kuli nie mam lecz niedawno o tym było na
    grupie. Jakieś modele Tesli szybko potrafiły przegrzewać się a wtedy
    zabezpieczenia mocowe dochodziły do głosu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2019-01-15 22:46:09
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.01.2019 o 14:16, J.F. pisze:

    > IMO - tempomat lepiej predkosc stabilizuje, wiec wahania bylyby mniejsze.

    też tak myślałem, ale teraz mam Renault ;) ustawiam tempomat na 30mph
    (bo używam go zamiast limitera- limiter się za łatwo wyłącza wciśnięciem
    gazu i tak już się do tego przyzwyczaiłem), samochód przyspiesza do
    32-33mph (to nawet 5km/h więcej niż ustawiłem...), chwilę tak jedzie, po
    czym zwalnia, czasem poniżej 30... Wygląda to tak, jakby czytał prędkość
    z wyświetlacza elektronicznego na desce a nie z jakiegokolwiek czujnika-
    jeżeli wyświetlacz wyświetlił>30 to zmniejsz dopływ paliwa ;)
    Fakt, trafiło mi się to pierwszy raz, w innych samochodach tempomaty
    działały jak tempomaty :)

    Lukasz