-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <f...@g...com>
<2...@4...net>
<7...@g...com>
In-Reply-To: <7...@g...com>
Subject: Re: Co ta moc tak plywa?
Date: Mon, 14 Jan 2019 15:16:34 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 33
Message-ID: <5c3c9a01$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.184.229
X-Trace: 1547475457 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 506 83.26.184.229:56603
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648236
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik szczygiel napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:710b8f6b-6aed-4d27-9e4f-297cbf8343fd@go
oglegroups.com...
W dniu niedziela, 13 stycznia 2019 15:50:08 UTC-6 użytkownik J.F.
napisał:
> Dnia Sun, 13 Jan 2019 13:30:44 -0800 (PST), s...@g...com
>> > https://www.youtube.com/watch?v=ojUFPKgs6iI
>
>> W moim dieslu tez tak wyglada.
>> Wystarczy drobne wzniesienie i mamy 15 lub 4 l/100km z gorki.
>> Choc przy 200km/h powinno byc stabilniej ... za to wystarczy drobny
>> podmuch wiatru.
>
>> No i jedzie na tempomacie ?
>> Bo czlowiek dodatkowe fluktuacje wprowadza.
>
>Trudno stwierdzic czy tempomatu uzywa.
>Moze tak. Ale nawet jak nie to wzrost o 100% mocy nie zawsze powoduje
>przyrost predkosci.
IMO - tempomat lepiej predkosc stabilizuje, wiec wahania bylyby
mniejsze.
Ale to na plaskim - po pofaldowanym terenie noga zapewni stabilniejsze
spalanie.
Choc to jeszcze zalezy od oprogramowania pedalu gazu ...
>A potem jechal spowrotem Wiec jak to byla wina wiatru to albo takich
>fluktuacji nie powinno byc albo powinny byc w druga strone.
Wiatr potrafi wiac porywami.
W nocy tez.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.19 16:38 s...@g...com
- 14.01.19 20:48 Marek S
- 15.01.19 22:46 ddddddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=