    From: Piotrne <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Co tak hałasuje...
    Date: Sun, 03 Mar 2013 17:06:26 +0100

    Witam,

    dwa dni temu żona zgłaszała mi problemy z Sieną 1.2, która
    podczas jazdy zaczęła dziwnie hałasować przy prędkości powyżej 60 km/h.
    Przejechałem się więc żeby posłuchać, ale niczego nie usłyszałem.

    Dzisiaj za to po 15 minutach jazdy problem powtórzył się już przy
    50 km/h (chociaż hałas był mniejszy). Brzmi to jak huczenie
    dobiegające z bliżej nieokreślonego miejsca, raczej z dołu / przodu.
    Nie zależy od dodawania gazu. Od innych rzeczy - nie zdążyłem sprawdzić.
    Ale nagrał się kawałek filmu:
    http://youtu.be/j4bqF1oh25k
    Jak słychać na filmiku (0:12, czyli 15:47:11) może nagle przestać
    hałasować - tutaj po lekkim przyhamowaniu. Próba kontynuacji jazdy
    powoduje znaczny wzrost natężenia hałasu (co zmusza do zatrzymania się).

    Co to może być? Obawiam się, że jak pójdę do warsztatu, nie będę miał
    jak zademonstrować problemu.

    P.