  • 11. Data: 2011-05-01 17:13:52
    Temat: Re: Co tam w matrycach szumi a.d. 2011
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Cóż, jak wiadomo od jakiegoś czasu, Nikon zdystansował ostro Canona.
    > Rzekłbym, bardzo ostro. A jak za drogo, to... Pentax. Porobiło się :)

    To nie Nikon i nie Pentax, tylko Sony. Już na początku jesieni pisałem na
    grupie, że Canon został wyautowany tymi matrycami i ma jakieś 2-3EV mniej w
    cieniach. Wrzucałem nawet forsowane ISO 256k z Pentaxa.

  • 12. Data: 2011-05-01 17:14:46
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Andrzej Libiszewski:

    > Dobra robota, tyle że... to chyba w codziennym użyciu akurat bez większego
    > znaczenia :)

    A fotki na imprezach bez lampy? Bez ISO >= 1600 nie ugryziesz nawet z F1.4.

  • 13. Data: 2011-05-01 17:37:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-01 18:02, Andrzej Libiszewski pisze:
    > Dobra robota, tyle że... to chyba w codziennym użyciu akurat bez większego
    > znaczenia :)

    Wszystko pod mostem zyskałoby:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/06/1.htm
    A to tylko resajz :)

    --
    pozdrawia Adam
    /podobno każdy ma jakieś sympatie polityczne - ja nie mam/

  • 14. Data: 2011-05-01 17:42:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-01 19:13, Mateusz Ludwin pisze:
    > To nie Nikon i nie Pentax, tylko Sony.

    A to wiadomo. Tylko teraz wyszło trochę sprzętów z tymiż.

    --
    pozdrawia Adam
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/

  • 15. Data: 2011-05-01 17:47:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > A to wiadomo. Tylko teraz wyszło trochę sprzętów z tymiż.

    Nie no, akurat właśnie wtedy ten sprzęt wyszedł :)

    https://groups.google.com/d/msg/pl.rec.foto.cyfrowa/
    EKBMqRqZXQE/vSIlduizFLUJ

  • 16. Data: 2011-05-01 17:53:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-01 19:47, Mateusz Ludwin pisze:
    > Nie no, akurat właśnie wtedy ten sprzęt wyszedł :)
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.rec.foto.cyfrowa/
    EKBMqRqZXQE/vSIlduizFLUJ

    Ale nie było a) rawów do porównań jak tu, b) tanich puszek dla ludu c)
    dnia, w którym powinienem pracować nad zawodowym projektem, a nie mam
    bardzo ochoty :)

    --
    pozdrawia Adam
    /bardzo polecam ten telefon bo sam go mam/

  • 17. Data: 2011-05-01 17:58:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 01 May 2011 18:23:29 +0200, J-L-F napisał(a):

    > Chciałbyś?

    Co bym chciał?

    > Ale, chyba się nie da.
    > Jak zobaczyłem kiedyś zdjęcia z Nikona D5000 to dopiero był odjazd!

    No OK, skoro zdjęcia przez lupę chcesz oglądać, to twoja wola.

    > To było w czasach, kiedy myślałem, że jak Nikon potrafi, to Canon zrobi
    > to o klasę wyżej.

    Aparat jak to aparat. Wymaga jeszcze kogoś, kto spust naciska.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 18. Data: 2011-05-01 18:01:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 1 May 2011 19:14:46 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Rzecze Andrzej Libiszewski:

    > A fotki na imprezach bez lampy? Bez ISO >= 1600 nie ugryziesz nawet z F1.4.

    Koncert w kiepsko oświetlonym pubie się liczy jako taka imppreza? Tylko
    szkła jasnego wtedy nie miałem :P

    Pomijam już, że takie imprezy to niekoniecznie codzienne użycie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 19. Data: 2011-05-01 18:02:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 01 May 2011 19:37:58 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Wszystko pod mostem zyskałoby:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/06/1.htm
    > A to tylko resajz :)

    Nie warto drzeć szat.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 20. Data: 2011-05-01 18:07:45
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Andrzej Libiszewski:

    > Koncert w kiepsko oświetlonym pubie się liczy jako taka imppreza? Tylko
    > szkła jasnego wtedy nie miałem :P
    >
    > Pomijam już, że takie imprezy to niekoniecznie codzienne użycie.

    Nie koncert, raczej jakieś spotkanie ze znajomymi. Zakładasz jasny standard
    i co? I tak musisz dać co najmniej 1600.