  • 1. Data: 2009-03-07 16:23:08
    Temat: Co to za muzyka w reklamie ?
    Od: "Artur Dębski" <a...@a...pl>

    Może mi ktoś podpowie co to za muzyka jest w reklamie kart VISA
    w której mężczyzna w kapeluszu i marynarce porusza się po ulicy na
    czymś w rodzaju kul inwalidzkich odwiedzając uliczne sklepiki a
    przez chwilę jedzie na deskorolce podpierając się tymi kulami ?

    Z góry dziękuję

    Artur Dębski
    http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

  • 2. Data: 2009-03-07 17:37:57
    Temat: Re: Co to za muzyka w reklamie ?
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czymś w rodzaju kul inwalidzkich odwiedzając uliczne sklepiki a
    > przez chwilę jedzie na deskorolce podpierając się tymi kulami ?

    To juz jest Nas dwoch, ja tez chetnie sie dowiem ;-)

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 3. Data: 2009-03-07 18:49:51
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-03-07 18:37, II Artur II napisal (a):
    > Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To juz jest Nas dwoch, ja tez chetnie sie dowiem ;-)

    http://blog.muzykazreklam.pl/197-visa-zyje-sie-lepie
    j-2009.html