  • 1. Data: 2009-03-06 13:13:16
    Temat: LCD 19" - pytanie o Funai
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    A kokretnie o model LT6-M19BB.
    http://www.nokaut.pl/telewizory-lcd/tv-lcd-funai-lt6
    -m19bb.html

    Obejrzałem go, jest OK.
    I mam pytanie jako, że jest to TV 16:9. Czy przy wyświetlaniu obrazu 4:3 TV ten
    potrafi "inteligentnie" go rozszerzyć na cały ekran jak mój 10-letni Thomson
    (czyli trochę utnie z góry i z dołu, środek ekranu mniej poszerzy, a boki
    bardziej) -- czy rozszerza po prostu proporacjonalnie i postacie będą niskie i
    grube?

    Ewentualnie wskazanie innych wad mile widziane. :)

  • 2. Data: 2009-03-06 18:22:16
    Temat: Re: LCD 19" - pytanie o Funai
    Od: crazy <c...@g...pl>

    r...@k...pl pisze:

> [...]
    > bardziej) -- czy rozszerza po prostu proporacjonalnie i postacie będą niskie i

    Zapewne będzie można skonfigurować TV co ma robić z tym obrazem.

    > Ewentualnie wskazanie innych wad mile widziane. :)

    Kontrast statyczny: 800:1

  • 3. Data: 2009-03-07 15:24:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 06 Mar 2009 19:22:16 +0100, w <gorpku$fsl$1@inews.gazeta.pl>, crazy
    <c...@g...pl> napisał(-a):

    > Zapewne będzie można skonfigurować TV co ma robić z tym obrazem.

    OK, mogę napisać parę słów po 1 dniu użytkowania.

    TV niestety nie potrafi sam rozpoznać formatu obrazu (kablówka analog), więc
    niestety trzeba ustawić format kinowy i przy standardowych kanałach 4:3 ucina
    górę i dół obrazu. Ewentualnie bawić się w ręczną zmianę przy różnych kanałach.
    Mój 10-letni Thomson potrafi to sam :).

    > Kontrast statyczny: 800:1

    Na TV kuchenny wystarczy, gdyby miał być do sypialni to mocno bym się
    zastanawiał. Obraz ogólnie OK, bez rewelacji, ale dobrze odszumia.

    Największą jego wadą jest jednak dźwięk -- niesamowicie płaski i praktycznie
    bez możliwości regulacji (można podnieść wysokie i niskie tony, to wszystko,
    jakaś przestrzenność? zapomnij...).

    Pilot dosyć długi, ale dobrze rozplanowany. OK, choć "lustrzana" powierzchnia
    mnie nie odpowiada.

    No i długo zmienia kanały.

    To wszystko. Do kuchni nadaje się za 800zł (lub 750 z wysyłką w sklepach
    netowych).

  • 4. Data: 2009-03-12 12:04:01
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    crazy <c...@g...pl> napisał(a):

    >Kontrast statyczny: 800:1

    Porownaj to do kontrastu 30000:1 np. Samsunga.
    Nic nie mozna wywnioskowac.

  • 5. Data: 2009-03-17 07:26:44
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia sobota, 7 marca 2009 16:24, człowiek imieniem r...@k...pl
    <r...@k...pl> zamieścił wiadomość
    <m...@4...com> o treści:

    > Największą jego wadą jest jednak dźwięk -- niesamowicie płaski i
    > praktycznie bez możliwości regulacji (można podnieść wysokie i niskie
    > tony, to wszystko, jakaś przestrzenność? zapomnij...).
    A czego się spodziewałeś, że kino domowe będziesz miał?

  • 6. Data: 2009-03-20 13:56:53
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    jQ <j...@s...pl> napisał(a):

    >Dnia sobota, 7 marca 2009 16:24, człowiek imieniem r...@k...pl
    ><r...@k...pl> zamieścił wiadomość
    ><m...@4...com> o treści:

    >A czego się spodziewałeś, że kino domowe będziesz miał?

    A rozrozniasz stopnie pomiedzy kinem domowym a dzwiekiem
    jak ze sluchawki telefonicznej?