  • 1. Data: 2009-03-06 15:27:59
    Temat: Skarga na TVN24 do UKE
    Od: "kozioł" <neutrin)@wp.pl>

    Napisałem skargę do UKE na TVN24 . rzecz polega na tym, że nie mozna
    normalnie oglądać TV, bo niedość, żę obraz jest zawężony z góry i z dołu, to
    jeszcze z obydwóch boków. Rozumiem zwężenie 16:9, ale oni jeszcze cos
    pokombinowali. nie będę opisywał, bo trzeba ten "cud" zobaczyć na własne
    oczy. Mam TV 4:3, ale takiego czegoś jeszcze nie widziałem. Oni po prostu
    lekceważą odbiorców i się nimi bawią . Słyszałem ,że specjalnie to obią,
    żeby kupić specjalny dekoder (wyjątkowy). Po prostu takiego obrazu nigdy nie
    widziałem, zeby pasek info był 30% oddołu i na dodatek pasek nie jest na
    całej szerokości ekranu.... Napisałem więc skargę do UKE, bo zło trzeba
    tępić w zarodku.

  • 2. Data: 2009-03-06 15:33:45
    Temat: Re: Skarga na TVN24 do UKE
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kozioł" <neutrin)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pokombinowali. nie będę opisywał, bo trzeba ten "cud" zobaczyć na własne
    > oczy. Mam TV 4:3, ale takiego czegoś jeszcze nie widziałem.

    No to się przyzwyczaj.
    TNV WRESZCIE przeszedł na normalny standard 16:9 anamorficzny.
    Skutek na śmieciowych telewizorach 4:3 może być dziwaczny.
    Większość tv 4:3 ma możliwość obcięcia części obrazu, ręcznego lub
    automatycznego, w efekcie czego otrzymasz taki obraz jaki miałeś wcześniej.
    Jeśli Twój tego nie potrafi - to czas na zmianę tv.

    Szukałeś w ogóle opcji zoom w menu telewizora?

  • 3. Data: 2009-03-06 15:48:53
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    kozioł wrote:
> [...]
    > widziałem, zeby pasek info był 30% oddołu i na dodatek pasek nie jest na
    > całej szerokości ekranu.... Napisałem więc skargę do UKE, bo zło trzeba

    Podyskutuj sobie ze swoim operatorem kablowym. Warszawski Aster też robi
    z tego sygnału cuda na kiju...

    M.

  • 4. Data: 2009-03-06 17:50:44
    Od: "kozioł" <neutrin)@wp.pl>

    Dlaczego tego nie ma na innych stacjach ( żadnych ) ?
    Poza tym : http://www.tvn24.pl/4,251,8,6214436,0,0,0,forum.html

  • 5. Data: 2009-03-06 17:51:22
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.03.2009 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
> [...]
    > Jeśli Twój tego nie potrafi - to czas na zmianę tv.
    >
    > Szukałeś w ogóle opcji zoom w menu telewizora?

    Obawiam się że zoom nie pomoże, z opisu wynika, że kablówka grzebie w tym
    sygnale i chyba zrobili panascan z anamorficznej, ale nie wyłączyli
    sygnału o emisji anamorficznej :) A jego tv i owszem zwęził ponownie ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 6. Data: 2009-03-06 18:01:15
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Fri, 6 Mar 2009 16:27:59 +0100, kozioł napisał(a):

    > Napisałem skargę do UKE na TVN24 . rzecz polega na tym, że nie mozna
    > normalnie oglądać TV, bo niedość, żę obraz jest zawężony z góry i z dołu, to
    > jeszcze z obydwóch boków.

    Powinienes zmienic nicka z Koziol na Baran.
    Przez takich matolow nigdy nie bedzie lepije, to raz.
    Dwa - skarzysz *prywatna* telewizje ze nadaje w formacie takim jak chce?
    LOL.

    A co do meritum. W UPC - w analogowce sa normalne proporcje, za to wyciete
    boki. W cyfrowce - zwezony obraz (mowa oczyiscie o telewizorach 4:3). Wiec
    pietnoj swojego dostawce.

    --
    Mark

  • 7. Data: 2009-03-06 18:03:01
    Od: "kozioł" <neutrin)@wp.pl>

    TV musi spełniać normy ! Poza tym nie są to moje uwagi ale wielu innych.
    Mimo że posiadam tv 16:9, to obraz odbieram nieprawidłowy.

  • 8. Data: 2009-03-06 18:12:24
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > TV musi spełniać normy ! Poza tym nie są to moje uwagi ale wielu innych.
    > Mimo że posiadam tv 16:9, to obraz odbieram nieprawidłowy.

    To zrozum w końcu, że TVN24 nadaje poprawnie - miej pretensje do operatora.
    Lub ew. producenta swojego telewizora.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 9. Data: 2009-03-06 18:52:18
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > nie widziałem, zeby pasek info był 30% oddołu i na dodatek pasek nie jest
    > na całej szerokości ekranu.... Napisałem więc skargę do UKE, bo zło

    chlopie powinno sie tepic w zarodku glupote mam nadzieje ze UKE odpowie Ci
    odpowiednio...
    Zrozum ze TVN nadaje tak jak to sie robi na calym swiecie i robi to bardzo
    dobrze - widac jak jakosc
    TVN24 sie poprawila bo nadaja wiecej linii aktywnych.

    To ze Ty masz problem z obsluga swojego TV i/lub swoja kablowka to tylko
    Twoj problem a nie TVNu
    zrozum to i zacznij zale od siebie...

  • 10. Data: 2009-03-06 19:05:03
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Fri, 6 Mar 2009 19:03:01 +0100, kozioł napisał(a):

    > Mimo że posiadam tv 16:9, to obraz odbieram nieprawidłowy.

    No to to sorry, ale jak w 16/9 masz problem, to masz cos nie tak u siebie.
    Albo w TV, albo u operatora. A nie zwalaj na TVN24 bo akurat w normalnych tv
    jest wszystko ok

    --
    Mark