  • 1. Data: 2009-03-08 18:35:05
    Temat: [tnk] co jest nie tak?
    Od: "Sebastian" <n...@n...pl>

    cześć,

    kupiłem dzis telewizje na kartę (dekoder i kartę własnie)
    przyjechałem do domu, rozpokowałem i zabrałem się
    do robienia kabli, kable sat skręcone, karta w dekoderze,
    kabel euro do tv... włączam dekoder (techniat - ten z pakietu tnk)
    i nic... tzn. po włączewniu kabla zasilania włącza ise na 3 sek.
    zielona dioda, na ekranie pojawia się napis telewizja na kartę poczym
    dekoder wyłącza się.. po 10 sek. znów sie włącza na 3 sek i znow się
    wyłącza.. tak w koło ...
    jak wyciągne kabel SAT to włancza się dekoder i nie wyłancza...
    po włożeniu kabla w sumie dziąła dalej .. ale nie wyszkuje programów...
    pytam bo sie kompletni ena tym nie znam .. czy problem jest z sysgnałem sat?
    czy w gniazdku nie mam poprost utego sygnału, czy moze źle skręciłem kabel
    czy co? : )

  • 2. Data: 2009-03-08 18:53:17
    Temat: Re: [tnk] co jest nie tak?
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-03-08 19:35, Sebastian donosi, że:
> [...]
    > wyłącza.. tak w koło ...
    > jak wyciągne kabel SAT to włancza się dekoder i nie wyłancza...

    1. Stawiam na zwarcie w kablu np. na F-kach (końcówkach) - sprawdź czy
    poprawnie są skręcone.
    2. Sprawdź na tej instalacji inny tuner
    3. Sprawdź swój tuner u znajomego na jego instalacji, by wykluczyć wadę
    tunera.

  • 3. Data: 2009-03-08 19:08:54
    Od: "Sebastian" <n...@n...pl>

    > 1. Stawiam na zwarcie w kablu np. na F-kach (końcówkach) - sprawdź czy
    > poprawnie są skręcone.

    własnie sprawdzam, mozliwe, ze źle skręciłem (jest gdzięs w necie obrazkowa
    instrukcja
    jak to zrobić), bo po włączeniu dekodera pojawia się asystent instalacji,
    po wybraniu orientacji obrazu prosi o podłączenie anteny, gdy ja podłączam
    do dekoreta ten sie resetuje...

    > 2. Sprawdź na tej instalacji inny tuner

    nie mam ...

    > 3. Sprawdź swój tuner u znajomego na jego instalacji, by wykluczyć wadę
    > tunera.

    w tej chwili ni emam takiej mozliwości...

  • 4. Data: 2009-03-08 19:11:28
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

> [...]
    > 2. Sprawdź na tej instalacji inny tuner
    > 3. Sprawdź swój tuner u znajomego na jego instalacji, by wykluczyć wadę

    Tez stawsiam na zwarcie. Zasilanie konwertera probkuje i zabezpieczenie
    wylacza zasilanie jak jest zwarcie.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-03-08 19:19:34
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Jingiel pisze:

    > Tez stawsiam na zwarcie. Zasilanie konwertera probkuje i zabezpieczenie
    > wylacza zasilanie jak jest zwarcie.

    tu masz przyklad obrazkowy
    http://www.marine-electronics.net/techarticle/coax/f
    -con.htm

  • 6. Data: 2009-03-08 19:22:09
    Od: "Sebastian" <n...@n...pl>

    > tu masz przyklad obrazkowy
    > http://www.marine-electronics.net/techarticle/coax/f
    -con.htm

    kurcze, i tak zrobiłem ... 2-gi raz skręciłem dla pewności..
    czy moze byc zwarcie w gniazku w scianie?
    mamy sat zbioczą, nowy budynek, moze cos źle podłączyli
    jak to sprawdzić?

  • 7. Data: 2009-03-08 19:31:41
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Sebastian pisze:

> [...]
    > czy moze byc zwarcie w gniazku w scianie?
    > mamy sat zbioczą, nowy budynek, moze cos źle podłączyli

    Jaka sat zbiorcza? Moze ty do zbiorczej to podpiales??

    Jingiel

  • 8. Data: 2009-03-08 19:34:24
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > kurcze, i tak zrobiłem ... 2-gi raz skręciłem dla pewności..
    > czy moze byc zwarcie w gniazku w scianie?
    > mamy sat zbioczą, nowy budynek, moze cos źle podłączyli
    > jak to sprawdzić?

    Jak macie multiswitche t sprobuj wylaczyc zasilanie konwertera w menu
    odbiornika. Ale cos mi se wydaje, ze ty podpiales do zwyklej kablowki.
    Uwazaj, bo mozesz uwalic tuner.

    Jingiel

  • 9. Data: 2009-03-08 19:44:20
    Od: "Sebastian" <n...@n...pl>

    > Jak macie multiswitche t sprobuj wylaczyc zasilanie konwertera w menu
    > odbiornika. Ale cos mi se wydaje, ze ty podpiales do zwyklej kablowki.
    > Uwazaj, bo mozesz uwalic tuner.

    jest tu takie gniazdko, w którym jest TV, SAT i RADIO
    teraz do TV mam podłączony tv, to odbiera programy naziemne.
    tuner podłanczałem do SAT ... ale uwaga, po rozkręceniu gniazdka
    jest tylko jeden przewód, hmm...
    napewno mamy sygał sat bo w innych mieszkaniach to działa

  • 10. Data: 2009-03-08 20:14:11
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Sebastian pisze:

> [...]
    > jest tylko jeden przewód, hmm...
    > napewno mamy sygał sat bo w innych mieszkaniach to działa

    i ma być tylko jeden, ale wygląda na to, że nie ma tam sygnału sat,
    skoro działa naziemna.
    poproś tego co serwisuje tą instalacje, bo z tego co piszesz to coś
    jest nie tak. Jakby instalacja była na multiswitchu to nie było by
    zwarcia, a zasilanie konwertera musi być włączone.

    pawell