  • 1. Data: 2014-05-16 10:05:39
    Temat: Co zamiast 8600GT DDR2
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W kompie spaliła się grafa 8600GT DDR2 512

    Co wsadzić zamiast tego aby koszt nie przekroczył 120-160zł a było
    troche ciszej i wydajniej?

  • 2. Data: 2014-05-16 10:41:11
    Temat: Re: Co zamiast 8600GT DDR2
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "fifak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W kompie spaliła się grafa 8600GT DDR2 512
    >
    > Co wsadzić zamiast tego aby koszt nie przekroczył 120-160zł a było troche
    > ciszej i wydajniej?

    Korzystać z zintegrowanej. A jeśli potrzebujesz zewnętrznej, to napisz nam
    coś o sprzęcie, bo nie wiemy czy ma być AGP, PCI czy PCI-E

  • 3. Data: 2014-05-16 12:04:29
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-05-16 10:41, zhbick pisze:
    > Użytkownik "fifak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Korzystać z zintegrowanej. A jeśli potrzebujesz zewnętrznej, to napisz
    > nam coś o sprzęcie, bo nie wiemy czy ma być AGP, PCI czy PCI-E

    włączyłem zintegrowaną ale tragicznie działa w porównaniu do 8600GT

    oczywiście PCIE

  • 4. Data: 2014-05-16 12:11:56
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    fifak nabazgrał(a):

    .pl...
    > włączyłem zintegrowaną ale tragicznie działa w porównaniu do 8600GT

    Włączyć allegro ustawić przediał VGA PCI-E 120-160 zł i szukać tego co jest
    najlepsze .. rankingi kart masz w necie ...

    > oczywiście PCIE

    Oczywiście ??? a co my wrózki ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-05-16 12:43:36
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > Oczywiście ??? a co my wrózki ...

    no dobra zapomniałem że jeszcze istniało coś takiego jak AGP i że 8600
    było na AGP :P

    wygooglałem że HD 5570 będzie szybsze, chłodniejsze i w tej cenie...

  • 6. Data: 2014-05-16 13:39:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-16 12:43, Użytkownik fifak napisał:

    > no dobra zapomniałem że jeszcze istniało coś takiego jak AGP i że 8600
    > było na AGP :P
    >
    > wygooglałem że HD 5570 będzie szybsze, chłodniejsze i w tej cenie...

    Ale cichsze już nie koniecznie.
    Ja bym szukał czegoś bez wiatraka.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-05-16 17:38:52
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-05-16 13:39, RadoslawF napisał/a:

    > Ja bym szukał czegoś bez wiatraka.

    A istniały w ogóle jakieś karty z "wiatrakami"?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wiatrak

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2014-05-16 18:09:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-16 17:38, Użytkownik Czarek napisał:

    > A istniały w ogóle jakieś karty z "wiatrakami"?
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wiatrak

    Istniały.
    Dowiedz się jeszcze jak na helikoptery mówią to już
    zupełnie w majty popuścisz z rozpaczy.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-05-16 20:56:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-05-16 18:09, RadoslawF napisał/a:

    > zupełnie w majty popuścisz z rozpaczy.

    Na Tobie ma się w tym przypadku wzorować?

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2014-05-16 21:02:52
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-05-16 18:09, RadoslawF napisał/a:

    > Dowiedz się jeszcze jak na helikoptery mówią

    Jeśli ci chodzi o "wiatrakowce" to one nie są śmigłowcami/helikopterami
    i takiej nazwy w tym przypadku używają tacy kretyni jak Ty, którzy nie
    wiedzą o czym piszą.
    Sprawdź sobie co oznacza "wiatrakowiec"

    --
    Czarek