  • 1. Data: 2014-05-16 23:01:03
    Temat: jasna klawiatura
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Czy produkuja jeszcze jasne klawiatury?

    Kupilem niedawno Logitecha Washable - bo mial biale klawisze i chcialem
    zobaczyc co to (jeszcze go nie mylem w zlewie ;)

    Ale... no wlasnie, wszystkie czarne z podwietleniami moga sie schowac
    przy klawiaturze jasnej.

    Czy jestesmy skazani na czarne, brzydkie klawiatury?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-05-16 23:21:15
    Temat: Re: jasna klawiatura
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-16 23:01, mr misio pisze:
> [...]
    > przy klawiaturze jasnej.
    >
    > Czy jestesmy skazani na czarne, brzydkie klawiatury?

    Ja mam srebrną Compaq. Chyba holenderska.Tylko literki musiałam sobie
    ponaklejać na odpowiednie klawisze.

    --
    animka

  • 3. Data: 2014-05-16 23:25:51
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 16 May 2014 23:01:03 +0200, mr misio napisał(a):

> [...]
    > przy klawiaturze jasnej.
    >
    > Czy jestesmy skazani na czarne, brzydkie klawiatury?

    Kup se makówkę, będziesz miał jasną klawiaturę. :)

    [ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem? ]
    [ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić... ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 4. Data: 2014-05-16 23:37:59
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Kup se makówkę, będziesz miał jasną klawiaturę. :)

    Troche radykalne. :p

    Keidys klawiatury byly jasne, coto komu przeszkadzalo. Czemu teraz cala
    elektronika komputerowa jest czarna albo ciemna.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 5. Data: 2014-05-16 23:43:41
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Tu jest biala:
    http://www.komputronik.pl/product/201134/Sprzet_komp
    uterowy_/Peryferia/Logitech_K400_Touch_White.html

    ale mialem w recach czarna taka, i niewygodna jak licho, mozna uzywac do
    media center, ale nie do pisania

    odpada

    To jest ta co mam
    http://www.komputronik.pl/product/179457/Sprzet_komp
    uterowy_/Peryferia/Logitech_Washable_Keyboard_K310.h
    tml

    Ujdzie, ze tylko klawisze biale :)

    Szkoda, ze plaskie sa, jakby byly "normalne wklesle lekko" to byloby
    perfekcyjnie - i wygodnie i biało ;P

  • 6. Data: 2014-05-16 23:55:51
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 16 May 2014 23:37:59 +0200, mr misio napisał(a):

    > Troche radykalne. :p
    >
    > Keidys klawiatury byly jasne, coto komu przeszkadzalo. Czemu teraz cala
    > elektronika komputerowa jest czarna albo ciemna.

    Przy monitorach - łatwiej było dostać TCO'03 (kontrast między ramką, a
    ekranem). Klawiatury czy myszki? Bo ja wiem - może się to wzięło z jakiegoś
    przekonania, że czarny to taki elegancki kolor?

    Zresztą - odnośnie klawiatury, to Ci powiem, że jej kolor jest dla mnie
    najmniej istotny. Ważne, jak mi się z niej korzysta. I choć mój G11 jest
    czarno-szary (z podświetlanymi klawiszami), chociaż estetykajego jest też
    taka sobie, to mam zapasowe dwie sztuki w zapasie, jak bym podstawową
    wykończył. :D

    [ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 7. Data: 2014-05-16 23:59:29
    Od: mr misio <m...@g...pl>

> [...]

    > czarno-szary (z podświetlanymi klawiszami), chociaż estetykajego jest też
    > taka sobie, to mam zapasowe dwie sztuki w zapasie, jak bym podstawową

    mam g105 z podswietleniem i jest calkiem calkiem, ale odkad mam
    washablego to z niego korzytam, nie jest idealny, ale bardzo dobry

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 8. Data: 2014-05-17 00:45:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-16 23:01, Użytkownik mr misio napisał:
    > Czy produkuja jeszcze jasne klawiatury?

    Nie wiem, ale w sprzedaży jeszcze są.

> [...]
    > przy klawiaturze jasnej.
    >
    > Czy jestesmy skazani na czarne, brzydkie klawiatury?

    W sklepach faktycznie jest problem ale trafiłem ostatnio
    zestaw A4Techa - biała klawiatura i mysz, niestety na USB.
    Na allegro są jeszcze wyprzedaże klawiszy na PS2.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-05-17 00:59:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    mr misio pisze tak:

    > Czy jestesmy skazani na czarne, brzydkie klawiatury?

    Obecnie klawiatury są produkowane z mielonych opon ;)

    Też wolałym mieć nieczarną ale czerwoną.

    --
    Piter

  • 10. Data: 2014-05-17 01:42:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>