  • 1. Data: 2010-01-03 16:51:01
    Temat: Columbo
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Raz na tydzien w niedziele nadawany jest w TV serial Columbo, co ciekawe
    jednoczesnie o tej samej porze na dwoch kanałach: TVN7 i AXN Crime. Żeby
    obejrzeć oba odcinki trzeba sobie jeden nagrać jakby oboje nadawcy nie mogli
    się dogadać i przesunąć emisji o 1-2 godziny... Ale dziś doszło już do
    zupełnego kuriozum - obie stacje nadają jednocześnie ten sam odcinek! Czy
    nadawcy w ogóle nie patrzą na ramówki konkurencji czy też aż tak zażarcie
    konkurują, że decydują się na nadawanie tego samego co konkurencja ?
    Przecież jak ktoś chce np. oglądać Columbo to zobaczyłby chętnie i jeden i
    drugi odcinek na obu kanałach a tak musi wybrać tylko jeden więc zawsze
    jeden nadawca traci widownię...? Dziwne to praktyki i chyba ktoś tam nie za
    bardzo myśli o ramówce.

  • 2. Data: 2010-01-03 22:13:14
    Temat: Re: Columbo
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Jan 2010 17:51:01 +0100, "sensei" <n...@n...pl>
    wrote:

    >Czy
    >nadawcy w ogóle nie patrzą na ramówki konkurencji czy też aż tak zażarcie
    >konkurują, że decydują się na nadawanie tego samego co konkurencja ?

    Raczej nie patrzą. Szczytem był film "Artur i minimki" nadawany w
    święta na TVP czy innym Polsacie, jednocześnie ten film był w ofercie
    VOD CP za jedyne 8 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-01-04 07:50:32
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ..jakby oboje nadawcy nie mogli się dogadać i przesunąć emisji o 1-2
    > godziny...

    :-)))))

    > ...obie stacje nadają jednocześnie ten sam odcinek! Czy nadawcy w ogóle
    > nie patrzą na ramówki konkurencji czy też aż tak zażarcie konkurują, że
    > decydują się na nadawanie tego samego co konkurencja ?

    A nie przyszło Ci do głowy że nie każdy ma oba te programy? Poza tym na
    pewno w przerwach lecą inne reklamy ;-)

    > Przecież jak ktoś chce np. oglądać Columbo to zobaczyłby chętnie i jeden i
    > drugi odcinek na obu kanałach a tak musi wybrać tylko jeden więc zawsze
    > jeden nadawca traci widownię...?

    No i? Rozumując w Twój sposób to w danym czasie mogłby lecieć tylko jeden
    film. Przecież zawsze znajdzie się ktoś kto akurat chciałby obejrzeć ten,
    który w danej chwili puszcza inna stacja ;-))).

  • 4. Data: 2010-01-04 20:04:00
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > :-)))))

    > A nie przyszło Ci do głowy że nie każdy ma oba te programy? Poza tym na
    > pewno w przerwach lecą inne reklamy ;-)

    paru sie pewnie znajdzie wiekszosc jednak ma oba

    > No i? Rozumując w Twój sposób to w danym czasie mogłby lecieć tylko jeden
    > film. Przecież zawsze znajdzie się ktoś kto akurat chciałby obejrzeć ten,
    > który w danej chwili puszcza inna stacja ;-))).

    akurat ten serial jest puszczany raz w tygodniu tylko na tych 2 kanałach,
    inne nie nadają tego serialu, to tak jakby "M jak Miłość" nadawać
    jednocześnie w TVP i Polsacie...

  • 5. Data: 2010-01-05 11:01:50
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > paru sie pewnie znajdzie wiekszosc jednak ma oba

    Nie oceniaj tylko po sobie ;-). Powiem Ci że ja nie znam za
    wielu którzy mają oba ;-))))

    > to tak jakby "M jak Miłość" nadawać jednocześnie w TVP i
    > Polsacie...

    Nie porównuj pary TVP i Polsat z TVN7 i AXN Crime :-). Co
    jak co, ale Polsat dostępny jest naziemnie w zdecydowanej
    większości Polski, natomiast Crime niekoniecznie... Zreszta
    bywało już tak, że jakiś film leciał jednego dnia na TVP, a
    za parę dni na Polsacie ;-)))). Przecież to zupełnie różne
    firmy. To tak jakbyś wymagał żeby np. Euro RTV nie
    sprzedawało jakiegoś telewizora bo przecież jest w MM za
    rogiem...

  • 6. Data: 2010-01-10 16:44:16
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Dzis znowu ten sam odcinek jednocześnie na TVN7 i AXNCrime o 17:30, jaja se
    robią...