  • 1. Data: 2010-01-03 15:55:41
    Temat: Smsung cyz Sony?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Jaki wybrac TV? Samsung LE40B650? Namiar tutaj:
    http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/s
    amsung-le40b650.bhtml
    czy Sony KDL-40W5500? Namiar tutaj:
    http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/o
    pinie-sony-kdl-40w5500.bhtml?sort=2&on_page=5&page_n
    r=3#opinions
    adam

  • 2. Data: 2010-01-03 17:28:56
    Temat: Re: Smsung cyz Sony?
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    On 3 Sty, 16:55, "adam" <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Jaki wybrac TV? Samsung LE40B650? Namiar
> [...]

    mam dokladnie taki sam dylemat jak ty :) zastanawiam sie nad tymi 2
    modelami i chyba wezme sony bo ma do konca stycznia jak kupisz
    bezplatna gwarancje 5 lat

    ale moze ktos powiedziec czy inpug lag czy jak to sie pisze jest na
    samsungu czy sony ? bo gdzies to czytalem bede podlaczal konsole xbox
    360

  • 3. Data: 2010-01-03 17:36:51
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > ale moze ktos powiedziec czy inpug lag czy jak to sie pisze jest na
    > samsungu czy sony ? bo gdzies to czytalem bede podlaczal konsole xbox
    U mnie za Samsungiem przemawia to, ze ma on mozliwosc bezprzewodowego polaczenia
    sie z internetem oraz to, ze w sklepie powiedzieli mi, ze film z pendrivza jest
    gorszej jakosci na Sony niz na Samsungu. Natomiat za Sony przemawia to, ze ponoc
    jest togeneralnie lepsza firma.

  • 4. Data: 2010-01-03 17:54:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2010 16:55, adam pisze:
> [...]
    > czy Sony KDL-40W5500? Namiar tutaj:
    > http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/o
    pinie-sony-kdl-40w5500.bhtml?sort=2&on_page=5&page_n

    zdecydowanie sony.
    koreańska jakość nie jest zła, ale powinna kosztować 30% mniej

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 5. Data: 2010-01-03 18:01:23
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    ... ja wybrałem SONY KDL-32W5500 - przemówiła gwarancja 5 lat, 100 Hz, PIP,
    PAP
    reszte to gadzety....
    - dlna - czyli domowa sieć multimediów (w połączeniu z komputerm)
    - AppliCast - widzety, cos jak w Operze
    zwróc uwage jeszcze ze w Sony nie odtworzysz z pena filmow .avi , zapis musi
    być w AVHCD czyli np. z kamer HD sony.

    co do samsunga to nie marz sobie ze to bedzie taki internet jak na kompie -
    bedziesz miał tylko serwisy które są domylnie ustawione w TV np. gazeta.pl
    CNN itp.

  • 6. Data: 2010-01-03 18:10:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > zdecydowanie sony.
    > koreańska jakość nie jest zła, ale powinna kosztować 30% mniej

    Niż?

  • 7. Data: 2010-01-03 18:12:01
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    On 3 Sty, 19:01, "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > bedziesz miał tylko serwisy które są domylnie ustawione w TV np. gazeta.pl

    wlasnie gdyby tylko w SONY dalo sie odtwarzac filmy przez USB tak jak
    w samsungu to bralbym go odrazu :)

    Ktory TV jest lepszy do grania na xboxie ? bo nie moge znalesc ile
    sony ma czas reakcji ? ile ms?

    znalazlaem jeszcze taki telewizorek :D

    http://www.ceneo.pl/;0152390938-10.htm

    co o nim sadzicie? ktos w komentarzach napisal ze wygrywa we
    wszystkich rankingach? Brac tego Sony ? :P

  • 8. Data: 2010-01-03 18:23:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2010 19:10, Cavallino pisze:

    > Niż?

    niż znane japońskie czy europejskie marki

  • 9. Data: 2010-01-03 18:27:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2010 19:12, Lukasz pisze:

    > znalazlaem jeszcze taki telewizorek :D
    >
    > http://www.ceneo.pl/;0152390938-10.htm
    >
    > co o nim sadzicie? ktos w komentarzach napisal ze wygrywa we
    > wszystkich rankingach? Brac tego Sony ? :P

    jak mowa o jakości obrazu to b.dobra.
    jak mowa o oprogramowaniu to dla mnie cienizna.
    menu jest dość zamotane, nie ma np. wyszukiwania po nr. kanału
    (to jeden z przykładów).
    sieć chodzi tak wolno, że się odechciewa.
    jedyne co je wyróżnia to ambilight.
    szkoda, że inni nie wprowadzili.

  • 10. Data: 2010-01-03 19:11:19
    Od: Tomasz Zawistowski <t...@g...com_spam>

    On 2010-01-03 16:55:41 +0100, "adam" <a...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > czy Sony KDL-40W5500? Namiar tutaj:
    > http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/o
    pinie-sony-kdl-40w5500.bhtml?sort=2&on_page=5&page_n

    Witam,

    mam

    Samsunga, obraz bardzo dobry, z pena lub dysku obsługuje dużo formatów
    z mkv włącznie, wygodny pilot, z X360 bez problemów, ja osobiście nie
    widze lagów, ogólnie polecam, w razie pytań służę pomocą.

    pozdrawiam,

    Tomek