  • 11. Data: 2014-09-30 17:10:41
    Temat: Re: Consumer Reports: iPhone sie NIE wygina
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 30 Sep 2014 10:26:49 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >"To dowiedz się co to za ludzi i porozmawiaj z nimi po swojemu
    >silnoręki" - Poranek Kojota :)

    Dowcipasy ida do KF

    A.L.

  • 12. Data: 2014-10-01 09:37:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-30 17:10, A.L. pisze:

    > Dowcipasy ida do KF

    Biedna kiziamizia ... pogłaskać ... ... żal.pl

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-10-01 10:44:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-28 20:19, A.L. pisze:
    > Amertkanski meisiecznik konsumentow Consumer Reports pzreprowadzil
    > testy laboratoryjne roznych telefonow pod katem "zginamia"
    >
    > Wyniki: iPhone nie zgina sie bardziej niz inne telefony, a nawet jest
    > odpornieszy na zginanie niz wiele popularnych marek.
    >
    > http://www.consumerreports.org/cro/news/2014/09/cons
    umer-reports-tests-iphone-6-bendgate/index.htm

    > Alarm byl przesacdzony. Consumer Reports jest organizacja finansowana
    > z kieszeni konsumentow, i nei siedzi w kieszeni zadnego producenta

    Ale jak by co można szybko naprawić żeby przypadkiem się nie wygiął:

    http://joemonster.org/filmy/64132/Naprawa_iPhona_6

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-10-01 11:31:13
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-01 10:44, Chris pisze:

    > Ale jak by co można szybko naprawić żeby przypadkiem się nie wygiął:
    >
    > http://joemonster.org/filmy/64132/Naprawa_iPhona_6

    W sumie to by wypadało robić tak od razu po zakupie, zanim się wygnie! ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 15. Data: 2014-10-01 13:25:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-01 11:31, GAD Zombie pisze:

    > W sumie to by wypadało robić tak od razu po zakupie, zanim się wygnie! ;)

    Co mnie zdziwiło to to że on się włączył po tej operacji :)

    ps. Przy okazji polecam pub Belgijski po lewej przy rzece (po prawej
    idąc od mostu) mają super kartę piw w każdym smaku i %

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2014-10-01 13:46:54
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-01 13:25, Chris pisze:

    > Co mnie zdziwiło to to że on się włączył po tej operacji :)

    Może gość trafił tak, że nie przeciął żadnej ścieżki. Nie wiem co akurat
    w tych miejscach się znajduje.

    > ps. Przy okazji polecam pub Belgijski po lewej przy rzece (po prawej
    > idąc od mostu) mają super kartę piw w każdym smaku i %

    He? A to ma jakiś związek z tym wygiętym telefonem? ;)

  • 17. Data: 2014-10-01 14:06:24
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-01 13:46, GAD Zombie pisze:

    > Może gość trafił tak, że nie przeciął żadnej ścieżki. Nie wiem co akurat
    > w tych miejscach się znajduje.

    Ciekawe tylko czy wszystko działa, bo sam ekran to nie wszystko.

    > He? A to ma jakiś związek z tym wygiętym telefonem? ;)

    Żaden :) ale warto znać obce landy :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 18. Data: 2014-10-01 15:27:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > He? A to ma jakiś związek z tym wygiętym telefonem? ;)

    Nie ma, ale Chris poczuł się ważny i poprawiło mu się samopoczucie.

    --
    MN

  • 19. Data: 2014-10-02 01:02:18
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 01 Oct 2014 09:37:16 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >Biedna kiziamizia ... pogłaskać ... ... żal.pl

    No to juz. Zrobione

    A.L.

  • 20. Data: 2014-10-02 07:46:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-02 01:02, A.L. pisze:
    z reklam, jest finansowane w calosci z dochodow z subskrypcji

    > No to juz. Zrobione

    > A.L.

    W sensie, że drugi raz trafił do Twojego KF'a? Prawdziwy recydywista
    jakiś...

    --
    MN