  • 1. Data: 2010-08-28 19:00:07
    Temat: Corolla 2003r,sedan, dziwna atrapa?
    Od: "news.icpnet.pl" <m...@g...com>

    czesc,

    http://www.toyota.pewneauto.pl/szczeg_deal.asp?typ=&
    ma=&mo=&ce=&tst=&id=24359#szczeg

    Z gory uprzedzam ze sie nie znam, ale czy ta atrapa z przodu
    nie wydaje Wam sie dziwna w aucie z tego rocznika (2003).

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2010-08-28 20:14:01
    Temat: Re: Corolla 2003r,sedan, dziwna atrapa?
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "news.icpnet.pl" <m...@g...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Z gory uprzedzam ze sie nie znam, ale czy ta atrapa z przodu
    > nie wydaje Wam sie dziwna w aucie z tego rocznika (2003).

    Zgaduję, Sedan zrobiony w Japonii a nie u turasów.

  • 3. Data: 2010-08-29 10:28:23
    Od: "malco" <m...@g...com>

    ma=&mo=&ce=&tst=&id=24359#szczeg

    > Zgaduję, Sedan zrobiony w Japonii a nie u turasów.

    Okej, pewnie masz rację, choć cała reszta wygląda jak
    w zwykłej "ordynarnej" tojotce :)

    Dzięki
    Marcin

  • 4. Data: 2010-08-29 12:10:23
    Od: "toyociarz" <b...@N...gazeta.pl>

    > Z gory uprzedzam ze sie nie znam, ale czy ta atrapa z przodu
    > nie wydaje Wam sie dziwna w aucie z tego rocznika (2003).

    przod - atrapa - nie polakierowana od FL'a, a tyl przed FL-em, moze ktos tak
    uatrakcyjnil swoj bolid, a co do turkow i innych angoli... hmmm mam inne zdanie ;)

    no ale oba auta od nowosci z salonu, a nie jakies kombinowane "okazje" z
    allegro czy otomoto :P

    pzdr