  • 1. Data: 2010-08-28 09:24:43
    Temat: Panda - woda na dywaniku
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    Udało mi się naprawić te wycieraczki. Wystarczyło przylutować
    kabelek w pudełeczku z układem na silniczku. Po prostu
    coś musiało zaśniedzieć i gubiło prąd.

    Natomiast ostatnio spotkała mnie kolejna mokra przygoda. Po jakiejś
    ulewie ruszyłem wykonując ostry skręt w lewo i usłyszałem wielkie
    chlapnięcie na gumowym dywaniku pasażera. Otóż wylało się na niego
    jakieś pół litra, może litr wody. Mokro było z lewej strony, przy
    plastikach. Prawdopodobnie woda wleciała jakoś od strony nawiewu.
    Pół biedy z wycieraczką, bo jest z gumy. Jednak jak mi tak będzie
    regularnie zalewało wykładzinę pod wycieraczką i dookoła niej,
    to to się zaraz rozejdzie i zgnije. Czasami po ulewie jak cicho
    ruszam lub hamuję to słychać jak coś chlupie jakoś pod szybą
    od strony pasażera. Uszczelki wszystkie na swoim miejscu.
    Zdejmowałem osłonę, zaglądałem pod maskę, ale nic nie widać.

    Ma ktoś z Was pomysł jak zlokalizować to miejsce, jak się do niego
    dostać i co zrobić, żeby więcej tam nie było wody?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2010-08-28 17:19:06
    Temat: Re: Panda - woda na dywaniku
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    for o fiacie panda nie ma? Poszukaj tam zanim zadasz pytanie lub google, zobacz
    gdzie masz filtr przeciw pylkowy albo chwyt powietrza do kabiny jak fiat
    oszczedza na filtrze. Moze zebrala sie tam pokazna ilosc lisci (parkujesz kolo
    drzew?) i zatkaly odplywy z podszybia do nadkoli (tak ma wiekszosc aut to
    rozwiazane), moze byc z drzwi, pakenieta uszczelka, lej patrz na nadproza no
    rozwiazan jest wiele, trzeba i tak wyjac tapicerke jesli latwo sie da i wysusz
    zanim nie bedzie zimno bo para wodna bedzie wszedzie i sie rozbijesz, od srodka
    wycieraczek nie ma. Ja raz mialem przeciek przez drzwi bo w ASO folie na
    odpierdol sie (sorki) zakleili, pod boczkiem drzwi byla kurtyna z foli i jak
    naprawiali szybe elektryczna to tak to zakleili ze pozal sie boze...