  • 1. Data: 2010-08-27 23:17:24
    Temat: civic 93, padnięty silnik - chce ktoś?
    Od: "cry" <c...@e...pl>

    hej

    mam civica '93 (papiery: 96 (tzw 'składak'))
    jeździłam nim 7 lat, aż silnik się skończył : ] (uszczelka conajmniej,
    zagotowała się biedaczyna któregoś razu, że jużnie odpaliła)
    nie zdecydowałam się póki co na kupno silnika - brak czasu i atłasu (trzeba
    było po niego jechać do innego miasta, i w ciemno ryzykować)

    trochę mi szkoda 'rudej' (czerwona) na złom - ma nienaganne blachy
    (powymieniane swego czasu na 'nierdzewki' z dobrego egzemplarza, nowiutki
    wydech (nieststy ulter już poszedł w kosz), cośby się tam jeszcze znalazło w
    dobrym stanie - przed agonią wiernie służyła bez niepspodzianek

    - pomóżcie, czy sprzedam taki 'półprodukt'? jakby ktoś sobie zrobił ten
    silnik (1,5), pojeździłaby jeszcze - młodemu kierowcy by się jeszcze
    przysłużyła

    niedrogo oddam w dobre ręce,
    (acha - koniec OC).
    Trójmiasto

    /proszę podać jakiegoś maila na grupie do odpowiedzi - piszę tego posta z
    cudzego konta/

  • 2. Data: 2010-08-28 07:10:49
    Temat: Re: civic 93, padnięty silnik - chce ktoś?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    cry pisze:
> [...]
    > (acha - koniec OC).
    > Trójmiasto
    >

    > /proszę podać jakiegoś maila na grupie do odpowiedzi - piszę tego posta

    Ja bylbym wstepnie zainteresowany. Przeslij pare fotek na maila, opis
    techniczny z uwzglednieniem co wymaga remontu no i oczekiwania finansowe.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2010-08-28 22:29:46
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bylbym wstepnie zainteresowany. Przeslij pare fotek na maila, opis
    > techniczny z uwzglednieniem co wymaga remontu no i oczekiwania finansowe.

    To który będzie na placu? :) 10ty :D?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-08-29 07:14:19
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    kml pisze:

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To który będzie na placu? :) 10ty :D?

    No nie, yyyy... siodmy :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2010-08-30 16:27:48
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    daję tysiaka i zabieram wraka, a tak serio to wystaw go na allegro
    szybko zejdzie (jeśli cena będzie atrakcyjna) albo na forum marki:)

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-08-31 00:15:13
    Od: "cry" <c...@e...pl>

    dobra
    a może ktoś pomoże oszacować ile wrak wart, z grubsza chociaż (ile to za
    dużo, a ile to jest jak prezent :) )
    - nie ma wiele pojzdów referencyjnych :p