  • 1. Data: 2010-08-28 13:46:53
    Temat: Trasa Sanok-Warszawa
    Od: rafniem <r...@g...com>

    Witam
    Wybieram sie jutro do Warszawy.
    Wiem ze koło Radomia jest sporo objazdów.
    Czy lepiej bedzie jechać przez Lublin? Czy jednak przez Radom.

    Dzieki z góry
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-28 14:15:50
    Temat: Re: Trasa Sanok-Warszawa
    Od: "empe" <a...@s...tu>

    Użytkownik "rafniem" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    w.googlegroups.com...
    Witam
    Wybieram sie jutro do Warszawy.
    Wiem ze koło Radomia jest sporo objazdów.
    Czy lepiej bedzie jechać przez Lublin? Czy jednak przez Radom.

    Jak pojedziesz przez Radom to najpierw w Iłży skieruje cie na objazd.
    Ale mozna to zignorowac i jechac dalej na Skaryszew-Makowiec.
    W Makowcu jest zamknieta droga i objazd przez Małęczyn.
    W Małęczynie droga jest wąska i tragiczna o jest tez odcinek skladajacy sie
    z samych dziur.
    I tyu masz 2 mozliwosci albo polecieć w lewo przez Sadków-Górki obok
    lotniska, jak kaze objazd albo w prawo.
    W pierwszym przypadku wypadasz na DK12 w okolicach Rajca Szlacheckiego a w
    drugim też na DK 12 miedzy Kiedrzynem a Klwatkę Królewską.
    Imho 2 wariant lepszy bo predzej znajdziesz sie na normalnej drodze.
    Generalnie jak nie szkoda fury to mozna, autokary, dostawczaki, i inne
    sluzbowe lataja tamtędy az sie kurzy ;)

    --
    empe

  • 3. Data: 2010-08-28 16:16:59
    Od: rafniem <r...@g...com>

> [...]
    > Imho 2 wariant lepszy bo predzej znajdziesz sie na normalnej drodze.
    > Generalnie jak nie szkoda fury to mozna, autokary, dostawczaki, i inne

    Ok Dzieki
    Czyli generalnie nie ma sensu jechac na Lublin.
    Dzieki za informacje

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-08-29 14:56:40
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Dnia Sat, 28 Aug 2010 14:15:50 +0200, empe napisał(a):

> [...]
    > Wybieram sie jutro do Warszawy.
    > Wiem ze koło Radomia jest sporo objazdów.
    > Czy lepiej bedzie jechać przez Lublin? Czy jednak przez Radom.

    Polecam jednak Radom.

> [...]
    > W pierwszym przypadku wypadasz na DK12 w okolicach Rajca Szlacheckiego a w
    > drugim też na DK 12 miedzy Kiedrzynem a Klwatkę Królewską.

    Popieram, objazd Radomia przez Makowiec jest OK.

    > Imho 2 wariant lepszy bo predzej znajdziesz sie na normalnej drodze.
    > Generalnie jak nie szkoda fury to mozna, autokary, dostawczaki, i inne
    > sluzbowe lataja tamtędy az sie kurzy ;)

    Wracałem w ostatni czwartek i potwierdzam. Firmowa Astra III ma wyśmienite
    zawieszenie na te dziurki. Da się wyprzedzić te wszystkie jadące na jedynce
    neobusy i takie tam :)

    Szerokości!
    --
    |____ UDVIGUS electronic music lover /