  • 1. Data: 2010-04-06 20:17:21
    Temat: Długość bagnetu w VW Golf 4
    Od: "Prze__mek" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy ktoś może mi podać jaka jest długość bagnetu (miarki poziomu oleju) w VW
    Golf 4 1.6 SR ?

    --
    Pozdrawiam,
    Prze__mek

  • 2. Data: 2010-04-06 20:19:32
    Temat: Re: Długość bagnetu w VW Golf 4
    Od: to <t...@a...xyz>

    Prze__mek wrote:

    > czy kto? mo?e mi podaae jaka jest d?ugo?ae bagnetu (miarki poziomu oleju)
    > w VW Golf 4 1.6 SR ?

    A co, chcesz kogoś dźgnąć?

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-04-06 20:35:50
    Temat: Re: D3ugo?a bagnetu w VW Golf 4
    Od: "Prze__mek" <p...@p...onet.pl>

    > A co, chcesz kogoś dźgnąć?

    Nie.

  • 4. Data: 2010-04-06 21:26:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Prze__mek pisze:
    > Nie.

    Jesli chcesz dobrac bagnet to powinienes tez zapytac o rozmieszczenie
    podzialki.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 5. Data: 2010-04-06 21:32:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    DoQ pisze:

    > Jesli chcesz dobrac bagnet to powinienes tez zapytac o rozmieszczenie
    > podzialki.

    A najlepiej udać się do ASO. Dobiorą po VINie i będzie pewność, że jest
    prawidłowy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-04-06 21:45:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > A najlepiej udać się do ASO. Dobiorą po VINie i będzie pewność, że jest
    > prawidłowy.

    Dokladnie. Tym bardziej ze bagnety to przewaznie groszowe sprawy. W PSA
    kosztuja 30-60pln/szt.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 7. Data: 2010-04-06 21:45:00
    Od: "Prze__mek" <p...@p...onet.pl>

    > A najlepiej udać się do ASO. Dobiorą po VINie i będzie pewność, że jest
    > prawidłowy.

    Dzięki za podpowiedzi, ale ja mam bagnet, chcę tylko dowiedzieć się czy jest
    założony oryginalny.

    --
    Pozdrawiam,
    Prze__mek