  • 1. Data: 2010-04-06 18:53:35
    Temat: Tarcze hamulcowe firmy Mikoda - opinie
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy moze ktos z grupowiczow ma w aucie tarcze hamulcowe firmy Mikoda?
    Jak sie sprawuja? Bo slyszalem rozne opinie, od dobrych po
    negatywne...

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-04-06 22:19:57
    Temat: Re: Tarcze hamulcowe firmy Mikoda - opinie
    Od: qnick <r...@o...pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    >
    > Czy moze ktos z grupowiczow ma w aucie tarcze hamulcowe firmy Mikoda?
    > Jak sie sprawuja? Bo slyszalem rozne opinie, od dobrych po

    Mam i nie narzekam zrobiły już 50 tysięcy i bardzo się nie zużyły ani
    nie powykrzywiały także ja mogę polecić

  • 3. Data: 2010-04-06 23:27:09
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Czy moze ktos z grupowiczow ma w aucie tarcze hamulcowe firmy Mikoda?
    > Jak sie sprawuja? Bo slyszalem rozne opinie, od dobrych po
    > negatywne...
    Mam w civicu od 3 lat. Zrobilem w tym czasie na nich prawie 40 000. Zlego
    slowa nie moge powiedziec.
    Staram sie je oszczedzac, ale specjalnie przed kaluzami nie uciekam :)
    WOJO

  • 4. Data: 2010-04-07 14:01:37
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Rafal M pisze:
    > Witam
    >
    > Czy moze ktos z grupowiczow ma w aucie tarcze hamulcowe firmy Mikoda?
    > Jak sie sprawuja? Bo slyszalem rozne opinie, od dobrych po
    > negatywne...

    Mam w primerze od ponad 100tys. Powoli sie kończą (wymiar).
    Jakościowo nie mam uwag, ale ja spokojnie jeżdżę, auto dość
    lekkie, więc to niespecjalnie wielkie wyzwanie dla tarcz.