  • 1. Data: 2010-08-16 19:29:04
    Temat: zegarek, breloczek lub ...
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    Szukam jakiegoś ogólnie dostępnego urządzenia, ktore jest niewielkie i ma
    wyjscie usb. Moze byc cos takiego
    http://allegro.pl/item1177852187_super_prezent_brelo
    k_sweex_rozowy.html z
    usb. Chodzi o to by dało się w tym czymś wymienić firmware na dowolny. Może
    jakiś mp4 player, może jakiś prosty system. Muszę zaimplementować na tym
    urządzeniu klawiature USB HIS.

  • 2. Data: 2010-08-16 20:26:24
    Temat: Re: zegarek, breloczek lub ...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Bronek (bryx) Tatukl szuka jakiegoś ogólnie dostępnego urządzenia,
> [...]

    > z usb. Chodzi o to by dało się w tym czymś wymienić firmware na dowolny.
    > Może jakiś mp4 player, może jakiś prosty system. Muszę zaimplementować

    To może klawiatura USB? Jest ogólnie dostępna, może kosztować mniej
    niż 39 zł, jest niewielka (sama elektronika, nie licząc klawiszy,
    styków i obudowy). Łatwo na tym zaimplementować klawiaturę USB. Nawet
    nie trzeba wymieniać firmware.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2010-08-16 20:29:29
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-16 21:29 Bronek (bryx) Tatukl napisał(a):

> [...]
    > jakiś mp4 player, może jakiś prosty system. Muszę zaimplementować na tym

    Co potrzebne oprócz złącza USB device (slave)? Jakieś klawisze, LCD?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2010-08-16 20:36:17
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    > niż 39 zł, jest niewielka (sama elektronika, nie licząc klawiszy,
    > styków i obudowy). Łatwo na tym zaimplementować klawiaturę USB. Nawet

    Duza, droga i nie ma malych klawiszy.

    Ten brelok moge oprogramowac http://code.google.com/p/photokeychain/

    wszystko potrzebne do token.wikidot.com czyli taki pek kluczy lub hasel do
    szyfrowania/logowania

  • 5. Data: 2010-08-16 20:37:00
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>