  • 1. Data: 2010-12-04 08:02:10
    Temat: Cyfra+ oszalała
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Chyba jeszcze nie było, wiec nowa promocja to umowy z okresem minimalnym 25
    MIESIĘCY :D
    http://www.cyfraplus.pl/cyfra_promo-20101203-prezent
    ujemy-najwieksze-gwiazdy.html

    Cos sie szykuje ze chcą nałapać frajerów?
    Jak do konca stycznia nie bedzie normalnej promocji to zegnaj cyfro.
    Wypowiedzenie już wysłane :)

    pozdrawiam, wk

  • 2. Data: 2010-12-04 08:35:12
    Temat: Re: Cyfra+ oszalała
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *wk* napisał(-a):

    > Chyba jeszcze nie było, wiec nowa promocja to umowy z okresem
    > minimalnym
    > 25 MIESIĘCY :D

    Nie mają ambicji być lepsi od n i CP :( Jeszcze trochę i cyrografy bądą
    wchodzić do masy spadkowej :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-12-04 08:47:26
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "wk" <j...@...bazin> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Cos sie szykuje ze chcą nałapać frajerów?
    > Jak do konca stycznia nie bedzie normalnej promocji to zegnaj cyfro.

    chyba nie maja jak konkurowac z n-ką która za 48zł daje całkiem niezłą
    ofertę, chyba nastapi odplyw z Cyfry na rzecz n-ki, no chyba ze rzutem na
    taśmę przed samymi świetami dadzą np. taką ofertę jak rok temu - umowa na 13
    m-cy i 10m-cy 50% znizki, inaczej to nie chcialbym byc w skorze prezesa
    ktory bedzie musial sie tłumaczyc dlaczego inne platformy zyskuja a Cyfra
    traci...

  • 4. Data: 2010-12-04 09:27:54
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2010-12-04 09:47, sensei pisze:

    > chyba nie maja jak konkurowac z n-ką która za 48zł daje całkiem niezłą
    > ofertę

    Niezła oferta, to sprawa dyskusyjna.

  • 5. Data: 2010-12-04 10:12:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niezła oferta, to sprawa dyskusyjna.

    Jak wygrają przetarg na piłkę, to będzie to prawda.
    A słuchy chodzą że dali najwyższą cenę.

  • 6. Data: 2010-12-04 10:22:48
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-04 11:12, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak wygrają przetarg na piłkę, to będzie to prawda.

    Subiektywna prawda

  • 7. Data: 2010-12-04 10:38:26
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2010-12-04 11:12, Cavallino pisze:

    > Jak wygrają przetarg na piłkę, to będzie to prawda.
    > A słuchy chodzą że dali najwyższą cenę.

    Zależy kto co ogląda.

  • 8. Data: 2010-12-04 11:57:34
    Temat: Odp: Cyfra+ oszalała
    Od: "f" <f...@c...gh>

    wiadomości news:idd45f$ksn$1@news.onet.pl...
    > Jak wygrają przetarg na piłkę, to będzie to prawda.

    Jaki procent widzów oglada sport w telewizji i dlaczego?
    Ja nie oglądam. Dla mnie ilośc programów sportowych jest obojetna.
    Sport nalezy samemu uprawiać, choćby relaksowo.

  • 9. Data: 2010-12-04 13:23:51
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 4 grudnia 2010 11:38, Mane wyraził następujacą opinię:

    > Zależy kto co ogląda.

    Cavallino tylko piłkę, więc jest to argument nie do obalenia, choć obecność
    kanału "Wojna i Pokój" bardzo będzie dla niego bolesna ;-)

    Swoją drogą, czy Cyfra nadaje jakiekolwiek programy 3D? Wiem że to
    technologia która stanowi margines marginesu, ale na N-ce dziś właśnie ma
    być gala boksu w 3D a i wcześniej jakieś pojedyncze programy w tej
    technologii były nadawane.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 10. Data: 2010-12-04 13:28:47
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-04 12:57, f napisal (a):

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:idd45f$ksn$1@news.onet.pl...
    >
    > Jaki procent widzów oglada sport w telewizji i dlaczego?

    Dlatego, że jest to najciekawsza rzecz do oglądania w telewizji. Prawa
    do transmisji sportowych w płatnych telewizjach to podstawa ramówki.