  • 1. Data: 2011-04-18 18:51:12
    Temat: Cynowanie mosiądzu
    Od: saralo <s...@p...fm>

    Czy ktoś wie jak cynować mosiądz? Cynkować i to na połysk. Szukam
    firmy, która wykonuje takie usługi, najchętniej ze Śląska. A może
    jakaś inna powłoka, która daje efekt super estetyki, ale nie ma
    właściwości magnetycznych (niklowanie odpada).

  • 2. Data: 2011-04-18 19:44:58
    Temat: Re: Cynowanie mosiądzu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Apr 2011 11:51:12 -0700 (PDT), saralo wrote:
    >Czy ktoś wie jak cynować mosiądz? Cynkować i to na połysk. Szukam

    Cynowac czy cynkowac ?

    >firmy, która wykonuje takie usługi, najchętniej ze Śląska. A może
    >jakaś inna powłoka, która daje efekt super estetyki, ale nie ma
    >właściwości magnetycznych (niklowanie odpada).

    Chromowac ?
    Ja tam nie wiem, ale cyna mi sie wydaje zbyt miekka zeby dala
    estetyczny efekt na dluzej.
    Mozna posrebrzyc, pozlocic, ale moze wystarczy po prostu wypolerowac,
    bedzie sie swiecic jak zloto przez pare dni :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-04-19 09:48:03
    Temat: Re: Cynowanie mosišdzu
    Od: saralo <s...@p...fm>

    Właśnie chodzi o to, że cynować. Ktoś na 100% robi takie rzeczy ale
    nie wiem jak i czym ewentualnie, w zastępstwie, zadowolić klienta.

  • 4. Data: 2011-04-19 10:15:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "saralo" <s...@p...fm> napisał
    >Właśnie chodzi o to, że cynować. Ktoś na 100% robi takie rzeczy
    >ale
    >nie wiem jak i czym ewentualnie, w zastępstwie, zadowolić klienta.

    Cynowanie robia producenci plytek drukowanych, ale ich wykonczenie
    nie interesuje- moze sie okazac ze matowe i brzydkie.

    J.

  • 5. Data: 2011-04-19 11:00:26
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Apr 19, 10:48 am, saralo <s...@p...fm> wrote:
    > Właśnie chodzi o to, że cynować. Ktoś na 100% robi takie rzeczy ale
    > nie wiem jak i czym ewentualnie, w zastępstwie, zadowolić klienta.

    Nastepny. Moze i ktos robi, ale jak nie masz zamiaru powiedziec o co
    chodzi to ciekaw jestem czego sie spodziewasz. Ja powiem tak: mam tu w
    szufladzie mazak z zawiesina cyny bezolowiowej w kalafonii. Jesli to
    jest powiedzmy srubka, to bym pomazial, potrzymal chwile nad
    plomieniem i gotowe. I co? pomoglem cokolwiek?
    Konrad

  • 6. Data: 2011-04-19 19:03:17
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    W dniu 2011-04-18 20:51, saralo pisze:
    > Czy ktoś wie jak cynować mosiądz? Cynkować i to na połysk. Szukam

    Się zdecyduj cynować czy cynkować. Jak cynować to pogadaj z Cyganem na
    bazarze.

    > firmy, która wykonuje takie usługi, najchętniej ze Śląska. A może
    > jakaś inna powłoka, która daje efekt super estetyki, ale nie ma
    > właściwości magnetycznych (niklowanie odpada).

    Jedynie srebrzenie galwaniczne. Poguglaj, galwanizerni jest sporo,
    niektóre mają dość doświadczenia by klient był zadowolony.
    Adam