  • 1. Data: 2003-10-25 10:17:36
    Temat: Wrobelki cwierkaja...
    Od: k...@p...irc.pl

    ...Ze jeszcze w tym roku Dialog zaoferuje swoim klientom dostep do
    internetu oparty o technologie xDSL o parametrach 512K/256K za 149 zl
    oraz 1M/512K za 249 zl. Nie do konca wrobelki wiedza, czy to cena
    netto czy brutto, czy uzytkownik dostanie stale IP (czy tez bedzie
    mogl je sobie dodatkowo dokupic) oraz czy bedzie mozna taki dostep
    legalnie rozdzielac.

    januszek

    ps. Jak sie ktos chce zalozyc to jak zwykle to tym razem o 3 puszki
    czerwonej warki :P

  • 2. Data: 2003-10-25 12:25:27
    Temat: Re: Wrobelki cwierkaja...
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Sat, 25 Oct 2003 10:17:36 +0000 (UTC), k...@p...irc.pl
    <k...@p...irc.pl> wrote:
> [...]
    > netto czy brutto, czy uzytkownik dostanie stale IP (czy tez bedzie
    > mogl je sobie dodatkowo dokupic) oraz czy bedzie mozna taki dostep

    Na pl.regionalne.wroclaw ćwierkają o 1Mbit/256Kbit za 149 i 2Mbit/512Kbit
    za 249 zł. Z tego co ćwierkają z zakazem rodzielania (ale sensowniej
    sformuowanym niż w Neo)

    Znając życie ceny netto.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2003-10-25 12:52:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 25 Oct 2003 12:25:27 +0000 (UTC), w
    <s...@G...Gubernat.NET>, "Przemysław 'Repcio'
    Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET> napisał(-a):

    > Na pl.regionalne.wroclaw ćwierkają o 1Mbit/256Kbit za 149 i 2Mbit/512Kbit
    > za 249 zł. Z tego co ćwierkają z zakazem rodzielania (ale sensowniej
    > sformuowanym niż w Neo)
    >
    > Znając życie ceny netto.

    Zakaz dzielenia na komputery czy z zakazem wyprowadzenia poza lokal?

  • 4. Data: 2003-10-25 14:28:34
    Od: k...@p...irc.pl

    >Na pl.regionalne.wroclaw ćwierkają o 1Mbit/256Kbit za 149 i 2Mbit/512Kbit
    >za 249 zł. Z tego co ćwierkają z zakazem rodzielania (ale sensowniej
    >sformuowanym niż w Neo)

    Faktycznie - mialo byc 1M/256 i 2M/512 - moj blad :)

    januszek

  • 5. Data: 2003-10-26 19:42:27
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Pewnego pieknego dnia k...@p...irc.pl naskrobal :

    > Faktycznie - mialo byc 1M/256 i 2M/512 - moj blad :)
    >
    > januszek

    Technik dialogu przy piwku puscil mi pare ,ze miało być od października ale
    coś nie wyszło .
    W każdym razie będzie do gwiazdki.
    cena za 512/256 160 zl brutto czyli 149 netto.

    marcin

  • 6. Data: 2003-10-26 19:42:34
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <r...@z...moj.email.dot.com>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > Zakaz dzielenia na komputery czy z zakazem wyprowadzenia poza lokal?

    "2. Usługa o której mowa w ust.1 jest przeznaczona tylko i wyłącznie dla
    ABONENTA do użytku wewnętrznego i nie podlega dalszej odsprzedaży, oraz nie
    może być wykorzystywana przez ABONENTA w prowadzonej przez niego
    działalności, która w jakikolwiek sposób polega
    na umożliwianiu osobom trzecim korzystania z zasobów sieci Internet."

    --
    "Upojenie zmysłów ma się tak do miłości, jak sen do życia." (Novalis)

  • 7. Data: 2003-10-26 19:44:06
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 25 Oct 2003 10:17:36 +0000 (UTC), w
    <3...@4...com>, k...@p...irc.pl

    Hmmm...

  • 8. Data: 2003-10-27 12:44:36
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Radosław Popławski <r...@a...net.pl> w artykule
    <news:ptonpvoed2p8ahtl9gnnm5oi8a9ad8e9f9@4ax.com> pisze:
> [...]
    > działalności, która w jakikolwiek sposób polega
    > na umożliwianiu osobom trzecim korzystania z zasobów sieci Internet."

    Czy abonentem może być wyłącznie osoba fizyczna, czy np. Stowarzyszenie
    Osiedlowa Sieć Komputerowa "Trzepak"?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Adres w nagłówku zmieniony poza moim zasięgiem

  • 9. Data: 2003-10-27 21:50:29
    Od: Marek Kuchciak <m...@w...home.pl>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat (26-10-2003 20:42):

> [...]
    > działalności, która w jakikolwiek sposób polega
    > na umożliwianiu osobom trzecim korzystania z zasobów sieci Internet."

    A kto może być abonentem? Czy może być firma, stowarzyszenie, wspólnota
    mieszkaniowa?

    MWK
    --
    Marek Kuchciak, Wrocław m...@w...home.pl

  • 10. Data: 2003-10-28 10:00:33
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <r...@z...moj.email.dot.com>

    Użytkownik Marek Kuchciak napisał:
    > Przemysław 'Repcio' Gubernat (26-10-2003 20:42):

    > A kto może być abonentem? Czy może być firma, stowarzyszenie, wspólnota
    > mieszkaniowa?

    O tym już nie ćwierkają.. ale zapewnie osoba fizyczna/firma posiadająca
    zarejestrowany telefon.
    Jeżeli wspólnowa mieszkaniowa posiada osobowość prawną (nie wiem tego,
    nie bawię się w te klocki) i będzie posiadała telefon będzie mogła
    zapewnie kupić taką usługę, zgodnie z tym paragrafem będzie to chyba
    nawet legalne.

    PS.
    Tak tak.. wiem o czym myślisz.. o Ciepłej :>

    --
    "Nie wyrzucaj bohatera z twojej duszy, dzierżyj święcie twoją najwyższą
    nadzieję." (Zaratustra)