  • 1. Data: 2011-09-03 21:48:03
    Temat: Czasem człowiek musi..
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2011-09-03 23:11:56
    Temat: Re: Czasem człowiek musi..
    Od: Maurycy Poszepszyński <l...@d...la.noche.com>

  • 3. Data: 2011-09-04 05:59:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik - marek augustynski napisał:
    >> Przeprowadziłem ze sobą wywiad.
    >>
    >> http://marekaugustynski.blogspot.com/2011/09/dlaczeg
    o-fotografia-litosci-
    >> nie.html
    >>
    >> marek
    >
    > Nie bangla, co jest?

    przyjrzyj sie dobrze...

    Marek nie umie skonfigurować news readera i mu złamał linka :)

  • 4. Data: 2011-09-05 16:58:48
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2011-09-03 23:48, marek augustynski pisze:
    > Przeprowadziłem ze sobą wywiad.
    >
    > http://marekaugustynski.blogspot.com/2011/09/dlaczeg
    o-fotografia-litosci-
    > nie.html

    Bardzo ciekawy, abstrakcyjny wpis Marku. Szczególnie biorąc po uwagę
    formułę tej grupy, czego oczywiście nie mam jej za złe. Po prostu stronę
    sprzętową ma wpisaną w definicję.
    Każdy z nas powinien zadać sobie czym jest dla niego fotografia, pewnie
    dzięki temu będzie łatwiej sobie uświadomić dlaczego jesteśmy w takim a
    nie innym miejscu.
    Smutne jest to że kolejny dobry watek przechodzi zupełnie bez echa, choć
    to potwierdza tylko moją teorię.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 5. Data: 2011-09-05 19:02:34
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-09-04 07:59, Marek Dyjor pisze:

    > przyjrzyj sie dobrze...

    jaki link, taka i treść :) wiele nie straciłeś.

    powiedziałbym, cytując klasyka: "ale o zzzcooo choozzzziii ?"

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 6. Data: 2011-09-06 10:47:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cichybartko wrote:

> [...]
    > Każdy z nas powinien zadać sobie czym jest dla niego fotografia,
    > pewnie dzięki temu będzie łatwiej sobie uświadomić dlaczego jesteśmy

    hm...

    wysiliłem sie i przetrawiłem to coś... ale za boga nie daje to odpowiedzi
    czym jest fotografia czy sztuka. Marek A. zaczyna za bardzo filozofować i
    wpadać w abstrakcję.

    > Smutne jest to że kolejny dobry watek przechodzi zupełnie bez echa,
    > choć to potwierdza tylko moją teorię.

    bo większości sie nie chciało sklejać linka, a potem neio byli wstanie
    przeczytac więcej niż dwie linijki tego tekstu. Swoją droga przeczytanie
    tego wszystkiego to straszny masochizm.

  • 7. Data: 2011-09-06 10:50:29
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > jesteśmy w takim a nie innym miejscu.

    Życie jest za krótkie na myślenie o skrawku ziemi.
    Dzięki za miłe słowa.

    marek

  • 8. Data: 2011-09-06 10:51:23
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > bo większości sie nie chciało sklejać linka, a potem neio byli wstanie
    > przeczytac więcej niż dwie linijki tego tekstu. Swoją droga przeczytanie
    > tego wszystkiego to straszny masochizm.

    Czytaj po angielsku;)

    marek

  • 9. Data: 2011-09-06 15:58:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-05 18:58, cichybartko pisze:
    > Smutne jest to że kolejny dobry watek przechodzi zupełnie bez echa, choć
    > to potwierdza tylko moją teorię.

    Wydaje mi się, że fotografia jest zbyt... lekka, by ją poważniej
    traktować. To po prostu malutka sztuczka, kreacyjka taka. Stąd brak echa
    w, jakby nie było, środowisku raczej bezrefleksyjnym.

    --
    pozdrawia Adam
    /łyżka na to: skoro nie widać różnicy, po co przepłacać; prawie czyni

  • 10. Data: 2011-09-06 18:26:02
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Wydaje mi się, że fotografia jest zbyt... lekka, by ją poważniej
    > traktować. To po prostu malutka sztuczka, kreacyjka taka. Stąd brak echa
    > w, jakby nie było, środowisku raczej bezrefleksyjnym.

    Fotografia jest tylko pretekstem, w pewien sposób trudnym ze względu
    na swoją prostotę;)
    Na przykład zdjęcia z Białorusi. O pomstę do nieba woła reakcja
    oglądaczy, bo życie tamtych ludzi, sposób ich sportretowania, a
    później odbiór przez pryzmat sentymentów za czasem minionym jest
    widokiem smutnym. Gdyby autor, zamiast na "safari", wybrał się w
    poszukiwaniu człowieka, miałby legitymację do rozmowy, również o
    fotografii. W tych zdjęciach nie ma cienia wrażliwości. Autor jest
    ślepcem i takich ma widzów. Filozofia jak skurwysyn;)

    marek