  • 1. Data: 2011-09-03 09:54:03
    Temat: gdzie najlepsze forum dla Olympusa (np. sprawy kompaktów)
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    czy to tutaj jest najlepsze, najczesciej odwiedzane forum Olympusa?:

    http://forum.olympusclub.pl/content/1-home

    - czy może doradzacie inne miejsce?

  • 2. Data: 2011-09-03 11:02:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-03 11:54, 1634Racine pisze:
    > czy to tutaj jest najlepsze, najczesciej odwiedzane forum Olympusa?:
    > http://forum.olympusclub.pl/content/1-home
    > - czy może doradzacie inne miejsce?

    A ile może być polskich forów poświęconych niszowemu producentowi
    aparatów? :)

    --
    pozdrawia Adam
    /kiedy wrzesień pali trawę, w październiku dają kawę/

  • 3. Data: 2011-09-03 11:55:47
    Od: ".Artur." <a...@o...pl>

    > A ile może być polskich forów poświęconych niszowemu producentowi
    > aparatów? :)

    a skąd taka druzgocąca opinia?
    masz jakieś dane odnośnie udziału w rynku w porównaniu do innych?

  • 4. Data: 2011-09-03 12:07:47
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Janko Muzykant in news:j3t1gr$ih9$1@news.onet.pl
    > A ile może być polskich forów poświęconych niszowemu producentowi
    > aparatów? :)

    ojo jo jo jo, ja bym bardzo byl zadowolony, jakby w PL kiedykolwiek
    wyprodukowano co najmniej jeden tzw. "rodzimy" aparat foto klasyczny lub
    cyfrowy o klasie chocby dzisiejszego kompaktowego fe 5035 olympusa :)
    (oczywiscie to zdanie nie jest zadnym argumentem ocennym, ale akurat
    olympus, to nie fiat robiacy np. rowery wyscigowe)

    poza tym: ja pytalem TYLKO o to, o co pytalem.

  • 5. Data: 2011-09-03 12:08:29
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    .Artur. in news:j3t4jh$a9q$1@news.vectranet.pl
    > Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a skąd taka druzgocąca opinia?

    fanboy. pytanie tylko: ktorej lustrzanki :)

  • 6. Data: 2011-09-03 12:09:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-03 13:55, .Artur. pisze:

    > a skąd taka druzgocąca opinia?
    > masz jakieś dane odnośnie udziału w rynku w porównaniu do innych?

    Mam, łaziłem po Rynku i liczyłem :)
    A tak serio - mniej tego niż c i n (i chyba już s), ale to wszystko się
    zmienia.

    --
    pozdrawia Adam
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 7. Data: 2011-09-03 12:25:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-03 14:07, 1634Racine pisze:
    > poza tym: ja pytalem TYLKO o to, o co pytalem.

    Jest jedno forum, za to chyba na najwyższym merytorycznym poziomie z for
    sprzętowych foto.

    --
    pozdrawia Adam
    /umiera się tylko raz/

  • 8. Data: 2011-09-03 13:58:57
    Od: ".Artur." <a...@o...pl>

    > Mam, łaziłem po Rynku i liczyłem :)
    > A tak serio - mniej tego niż c i n (i chyba już s), ale to wszystko się
    > zmienia.

    spoko, wystarczyło dodać, że tak ci się wydaje
    według mnie, twierdzenie wysoce nieuprawnione

  • 9. Data: 2011-09-03 17:55:30
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-09-03 14:25, Janko Muzykant wrote:
    > Jest jedno forum, za to chyba na najwyższym merytorycznym poziomie z
    > for sprzętowych foto.

    I jak w każdym z for jest cenzura, solidne TWA, trochę zwyrodnialców,
    trochę fanatyków, raz na jakiś czas ktoś się obrazi, polecą bany i jest
    wesoło :)
    ot życie forumowe :)

    Za to owszem, oly club stoi na jednym z wyższych poziomów technicznym, ale
    mówię tu o rozsądnej integracji, gustownej grafice i ogólnym porządku. Z
    drugiej strony to chyba jedyne, prawdziwe, oficjalne foto-forum jakiegoś
    producenta u nas, cała reszta jest mniej oficjalna.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 10. Data: 2011-09-04 19:33:59
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 3 Wrz, 13:02, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A ile może być polskich forów poświęconych niszowemu producentowi
    > aparatów? :)

    Przyjmując w ten sposób definicję niszowości to Canon i Nikon też są
    niszowe (po jednym forum - deska, nikoniarze), natomiast Sony już nie
    jest niszowe - bo ma dwa fora (kkm i sony) ;-)