  • 11. Data: 2015-11-05 13:50:33
    Temat: Re: Czego nie kupić?
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-11-05 o 12:52, Maciek pisze:

    > Jezdzisz?
    > Vectra ma opinie bardzo usterkowego samochodu.

    Jeździłem. Kilkuletnia eksploatacja i jedyne co w nim zrobiłem to
    wymiana paska rozrządu. Nie wymieniałem nawet oleju. Pewnie nawet do
    dzisiaj bym jeździł, jednak wyprawa do lasu za skutkowała urwaniem koła.
    Mimo tego że miał on kilkanaście lat to nie "brał" ani grama oleju,
    spalanie (gazu) o 1.5 litra mniejsze niż obecny półtoralitrowy CRDI. Tak
    że z mojego punktu widzenia Vectrę można polecać jak mało które inne auto.

  • 12. Data: 2015-11-06 01:44:34
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1.5 litra mniejsze niż obecny półtoralitrowy CRDI. Tak że z mojego punktu
    > widzenia Vectrę można polecać jak mało które inne auto.

    No cóż... Urwane koło (nawet w lesie) nie przekonuje mnie do samochodu...
    Być może wpływ miał sposób serwisowania (a w zasadzie jego brak), ale jednak
    słabe masz argumenty...

    Wiwo

  • 13. Data: 2015-11-06 01:48:28
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam sasiadow jezdzacych od kilku lat Corsa B z dieslem 1.7. Z silnikiem
    > nie
    > ma najmniejszych problemow, mimo ze przecietna trasa to - uwaga! - 1,5 km.
    > Auto jest ladne w srodku, zero rdzy, kosztowalo oszalamiajace 6 tys.
    > Tak wiec moze nie skreslaj od razu...

    Corsa B jest mała i brzydka... ;-) Poza tym, to już raczej leciwe auta... No
    i egzemplarzy z klimą za wiele nie ma, a to jeden z warunków
    nienegocjowalnych...

    Wiwo

  • 14. Data: 2015-11-06 01:50:38
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Jak by nie patrzeć każde Volvo to już wóz luksusowy. A luksus jak wiadomo
    > ma swoja cenę. Ale jakiś wóz (klasy średniej, jako zamiennik dla tych
    > poszukiwanych mikrusów), innej firmy jak najbardziej warto wziąć pod
    > uwagę. Ot choćby takiego Opla Vectrę. Auto o kosztach serwisowania
    > porównywalnych do tych miniaturek, natomiast co do komfortu czy
    > bezpieczeństwa to właściwie nie ma czego porównywać.

    Zasadniczo masz rację, ale Vectra na auto miejskie nijak się nie sprawdzi. O
    ile Astrę teoretycznie biorę pod uwagę, to Vectra nijak się kwalifikuje do
    listy...

    Wiwo

  • 15. Data: 2015-11-06 08:29:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Jezdzisz?
    > Vectra ma opinie bardzo usterkowego samochodu.

    Która Vectra i u kogo?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 16. Data: 2015-11-06 12:25:38
    Od: "t" <t...@o...pl>

    >muszę wyszukać siostrze nowy-stary samochód. Obecnie jeździ Ibizą II, 1,4
    >8V
    >i gdyby nie to, że seacik powoli przegrywa walkę z próchnicą, to o zmianie
    >by nie myślała - po prostu spełnia jej potrzeby.

    Może Clio ? Zgrabne autko. Nie rdzewieje, silniki tez żywotne. W wersjach
    benzynowych w zasadzie nie ma się co psuć.
    Jak większe to np. megane. Najlepiej wersja poliftowa, czyli od '99 i z
    silnikiem 1.4 albo 1.6. Tam też nie ma się co psuć.

    Pozdrawiam
    Tor

  • 17. Data: 2015-11-06 16:16:03
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-11-06 o 01:44, Wiwo pisze:

> [...]
    > samochodu... Być może wpływ miał sposób serwisowania (a w zasadzie
    > jego brak), ale jednak słabe masz argumenty...

    Nie musisz wjeżdżać do lasu, wystarczy jak się na zwykłej drodze
    rozpędzisz do około 80 km/h i, zakręcisz kierownicą aby ustawić się
    bokiem i uderzyć tylnym kołem w ponad pół metrowa, leżącą kłodę. Na
    pewno te pożądane przez Ciebie "kukuruźniki;-) " wyszłyby bez
    zarysowania lakieru. A biedna Vectra, no cóż zupełnie nieświadomie
    umniejszyłem szkody: w rzeczywistości koło zostało nie urwane a wyrwane
    z nadwozia z osią i wahaczem.

  • 18. Data: 2015-11-06 16:16:49
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-11-06 o 01:50, Wiwo pisze:

> [...]
    >
    > Zasadniczo masz rację, ale Vectra na auto miejskie nijak się nie
    > sprawdzi. O ile Astrę teoretycznie biorę pod uwagę, to Vectra nijak

    No wiesz, wymyślać na poczekaniu jakiekolwiek atuty Astry w stosunku do
    Vectry? Przyjmuj do wiadomości że był to zawsze, jest i chyba zawsze
    będzie gorszy pod każdym względem samochód od Vectry.

  • 19. Data: 2015-11-06 16:58:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >No wiesz, wymyślać na poczekaniu jakiekolwiek atuty Astry w stosunku
    >do Vectry? Przyjmuj do wiadomości że był to zawsze, jest i chyba
    >zawsze będzie gorszy pod każdym względem samochód od Vectry.

    No, trzeba przyznac ze Vectra C kombi to wielkie auto.
    Szerokie, dlugie ... i juz nie w kazda dziure na parkingu sie wcisnie.
    Wiwo ma racje co do tej "miejskosci".

    Widocznosc przy parkowaniu zerowa, ale tu sie o astrach nie wypowiem.
    Na szczescie czujniki ma dobre ...

    J.

  • 20. Data: 2015-11-06 22:04:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Nov 2015 01:48:28 +0100, Wiwo napisał(a):

    > Corsa B jest mała i brzydka

    Ech, sorry - sprawdzilem rocznik i to jest jednak C.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl