  • 21. Data: 2015-11-07 08:45:23
    Temat: Re: Czego nie kupić?
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-11-06 o 16:58, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No, trzeba przyznac ze Vectra C kombi to wielkie auto.
    > Szerokie, dlugie ... i juz nie w kazda dziure na parkingu sie wcisnie.
    > Wiwo ma racje co do tej "miejskosci".
    >

    > Widocznosc przy parkowaniu zerowa, ale tu sie o astrach nie wypowiem.
    > Na szczescie czujniki ma dobre ...
    >
    > J.

    I jak prawie każdy Opel szpetna jak mało które auto, wersja kombi
    jeszcze tą szpetotę zwiększa. Jeżeli chodzi o parkowanie to naprawdę
    trzeba by sporo pojeździć aby znaleźć miejsce do zaparkowania w które
    zmieści się Astra a Vectra już nie.
    Ale przecie my tu nie o Vectrze C, bo za deklarowaną przez wątkotwórcę
    sumę takiego auta w pełni sprawnego na pewno nie kupi.

  • 22. Data: 2015-11-09 21:09:20
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Jeżeli chodzi o parkowanie to naprawdę trzeba by sporo pojeździć aby
    > znaleźć miejsce do zaparkowania w które zmieści się Astra a Vectra już
    > nie.

    To wcale nie jest trudne. Zapominasz, że miejsce parkingowe to nie tylko
    szerokośc, ale także długość. W parkowaniu miejskim to jedno z największych
    utrudnień.

    Ja wiem, że są tacy, którzy twierdzą, że np. Dodge Ramem parkuje się
    niegorzej niż Smartem, ale umówmy się, jesteśmy dorośli i chyba jednak
    zdajemy sobie sprawę, że rozmiar ma znaczenie... ;-)

    Wiwo

  • 23. Data: 2015-11-09 21:11:57
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

    A biedna Vectra, no cóż zupełnie nieświadomie
    > umniejszyłem szkody: w rzeczywistości koło zostało nie urwane a wyrwane z
    > nadwozia z osią i wahaczem.

    Hmmm... Jeszcze trochę i się okaże, że to Al Kaida podłożyła ładunek
    wybuchowy...
    ;-)

    Wiwo

  • 24. Data: 2015-11-10 09:45:28
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-09 o 21:09, Wiwo pisze:

> [...]
    > niegorzej niż Smartem, ale umówmy się, jesteśmy dorośli i chyba jednak
    > zdajemy sobie sprawę, że rozmiar ma znaczenie... ;-)

    A wszystko to przebija promień skrętu. Teraz mam dwa minivany, obydwa
    około 0.5 metra krótsze od Poprzedniego auta - Vectry, jednak tą Vectrą
    o niebo poręczniej się parkowało, mimo znacznie gorszej widoczności w
    lusterkach wstecznych..