  • 11. Data: 2010-09-24 12:14:35
    Temat: Re: Czego to ludzie nie wymyślą
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-09-24 09:45, szerszen pisze:
    > kolorek co prawda nie "budyniowy", ale tez
    > jakis taki ch..,

    Masz źle ustawiony monitor ;P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2010-09-24 12:53:16
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-09-24 12:14:35 LEPEK

    > Masz źle ustawiony monitor ;P

    Znaczy... przodem do tyłu? ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2010-09-24 13:08:01
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-09-24 12:53, Myjk pisze:

    > Znaczy... przodem do tyłu? ;)

    Może nawet.
    A może tylko monochromatyczny jest? ;)

    Pozdr,

  • 14. Data: 2010-09-24 13:16:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości grup

    > A może tylko monochromatyczny jest? ;)

    laptok, a ze jakos tak przy piatku mi sie nudzi, to przybralem pozycje
    polhoryzontalna i pod dosc sporym kontem spozieralem na ekran, co skutkowalo
    zaburzeniem kolorystyki ;)

  • 15. Data: 2010-09-24 17:38:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Sep 2010 09:45:07 +0200, w <i7hkt2$lg$1@news.task.gda.pl>, "szerszen"
    <s...@t...pl> napisał(-a):

    > a to przed pasazerem to zagada, wyglada troche jak radio
    > bez przedniego panela

    W Sierrze montowano tam ECU, ale co to jest...

  • 16. Data: 2010-09-24 22:03:22
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 24-09-2010 o 02:29:16 venioo <p...@o...eu> napisał(a):

    > Scorpio "NA POLAKU", ja pierd..., Polak siedzi pod maska i pedaluje, czy
    > na barana mu bude wrzucili?
    >
    > Inwencja tworcza naszych rodzimych handlarzy nie zna granic...
    >
    > http://allegro.pl/ford-scorpio-2-5td-na-polaku-elekt
    ryka-klima-full-i1239063356.html

    Trzepnięty też był...

  • 17. Data: 2010-09-24 23:17:01
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2010-09-24 02:29, venioo pisze:
> [...]
    > na barana mu bude wrzucili?
    >
    > Inwencja tworcza naszych rodzimych handlarzy nie zna granic...

    Gustowne wykończenie kierownicy. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 18. Data: 2010-09-25 00:09:22
    Od: "Damian [ EX ]" <g...@2...pl>

    Użytkownik "venioo"
    > Inwencja tworcza naszych rodzimych handlarzy nie zna granic...
    >
    > http://allegro.pl/ford-scorpio-2-5td-na-polaku-elekt
    ryka-klima-full-i1239063356.html

    To akurat nie handlarz.
    Po kolejne to wstyd mi bo jest z mego miasta.
    Po trzecie "na polaku" znaczy w nowej gwarze moto "zarejestrowany w polsce"
    Po czwarte - to jest taksowka.

  • 19. Data: 2010-09-27 12:29:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Myjk wrote:
    > 2010-09-24 08:10:52 Big Jack

    > Ostatnio przeczytałem też gościa
    > co miał auto "na automacie"...

    Może nowa moda się rodzi :)

    na dizlu, na gazie, itd ;)

    pzdr
    \SK

  • 20. Data: 2010-09-27 15:01:00
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2010-09-27 12:29, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Może nowa moda się rodzi :)
    >
    > na dizlu, na gazie, itd ;)

    Na gazie to już niejeden u nas jeździ. :/

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin