  • 1. Data: 2011-03-24 09:25:39
    Temat: Części do ER 5 2003, pilnie poszukiwane :)
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>

    Szukam, na razie bez powodzenia kilku części, które uczynią mnie na
    powrót szczęśliwym, a moją bejbe - ponownie pełnosprawną. Czycham na
    nie od kilkunastu tygodni na Allegro, ale z gorszym rezultatem niż bym
    się spodziewał.
    Mowa o :

    -zbiornik paliwa (z okrągłym wlewem), a już w ogóle gdyby był w
    błękitnym malowaniu to czysta ekstaza
    -amortyzator tylny lewy, a nawet oba jeżeli komuś zalegają
    -kubki zegarów (te akuratnie na allegro są, ale może komuś
    przeszkadzają na regale w garażu)

    Pozdrawiam,

    --
    Jadu