  • 1. Data: 2011-03-23 15:10:27
    Temat: Rurka teflonowa?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    gdzies moge zanabyc w drodze kupna (zdecydowanie
    najchetniej Warszawa i okolice)rurki takowe?
    nie upieram sie co do materialu, tylko co do
    srednicy zew. +/- ok. 3mm (czyli wewn. ok. 1,5-2mm),
    sztywne toto ma byc, ale obciazen zadnych - srodkiem plynac ma
    olej przekladniowy na lancuch ;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-03-23 15:18:54
    Temat: Re: Rurka teflonowa?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-23, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > srednicy zew. +/- ok. 3mm (czyli wewn. ok. 1,5-2mm),
    > sztywne toto ma byc, ale obciazen zadnych - srodkiem plynac ma

    Jak chcesz dysze z tego zrobic (maly kawalek) to udaj sie do MCS na
    Prymasa i kup za bodaj 7 PLN koncowki do dual injectora Scottoilera.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-03-23 15:21:32
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-23 16:18, AZ pisze:

    > Jak chcesz dysze z tego zrobic (maly kawalek) to udaj sie do MCS na
    > Prymasa i kup za bodaj 7 PLN koncowki do dual injectora Scottoilera.

    dzienki wielkie - dokladnie o to biega :)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 4. Data: 2011-03-23 15:23:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-23, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > dzienki wielkie - dokladnie o to biega :)

    http://www.mcsonline.pl/artykul/14/scottoiler_dual_i
    njector___koncowka.html

    Tu masz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-03-23 15:24:54
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-23 16:23, AZ pisze:

    > http://www.mcsonline.pl/artykul/14/scottoiler_dual_i
    njector___koncowka.html

    > Tu masz.

    ponownie dziekuje - jestes czujny jak wazka:))

    jeszcze musze trojnik jakowys wymyslic...
    chyba, ze znowu drzwi otwarte wywazam?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 6. Data: 2011-03-23 15:29:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-23, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jeszcze musze trojnik jakowys wymyslic...
    > chyba, ze znowu drzwi otwarte wywazam?

    Mialem ten sam problem rok temu, stwierdzilem ze mam zbyt malo czasu by
    jezdzic po Castoramach i innych Obich i kupowac rozne skladowe trojnika
    a pozniej sie wkurzac, ze nie dziala. Poszedlem na latwizne:

    http://www.mcsonline.pl/artykul/2/scottoiler_dual_in
    jector.html

    Cena do przebolenia i w pakiecie dostajemy od razu patent mocowania tego
    do wahacza wiec tylko rurke z olejem i to wszystko. Dziala wysmienicie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-03-23 15:51:15
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Dzizas

    *** "AZ"
[...]

    Sam DI dziala - ale co z reszta???
    Nie poznaje kulegi - kolega siem zaopatruje w MCS???

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 8. Data: 2011-03-23 15:56:48
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-23 16:29, AZ pisze:

    > Cena do przebolenia i w pakiecie dostajemy od razu patent mocowania tego
    > do wahacza wiec tylko rurke z olejem i to wszystko. Dziala wysmienicie.

    moze przeboleje...
    chociaz cala reszta dziala super...z jedna dysza;]
    dlatego mysle nad "zdwojeniem" sily :) smarowania.

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 9. Data: 2011-03-23 16:04:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-23, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > Sam DI dziala - ale co z reszta???

    Juzem pisal, ale nie czytasz. Zbiorniczek na plyn hamulcowy DA-1 od
    ciagnika (ma ladne odpowietrzenie) + elektrozawor do paliwa z Intercarsu
    wlaczany po stacyjce. Wszystko. A bym zapomnial, 2 metry rurki z
    Castoramy.

    > Nie poznaje kulegi - kolega siem zaopatruje w MCS???

    Czasami trzeba ale widzialem ze moto-akcesoria tez sa juz dystrybutorem
    Scottoilera.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-03-24 07:15:58
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 23 Mar 2011 16:04:39 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > ciagnika (ma ladne odpowietrzenie) + elektrozawor do paliwa z Intercarsu
    > wlaczany po stacyjce. Wszystko. A bym zapomnial, 2 metry rurki z

    A jak sterujesz iloscia oleju, ktory ma leciec? Czy masz czarne felgi i
    Cie to nie interesuje? :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/