  • 1. Data: 2011-03-23 19:54:34
    Temat: części pilnie poszukiwane
    Od: "Przemo_p" <p...@o...eu>

    witam wszystkich;

    czy ktoś wie co to za jaja że do varadero 1000 nie idzie dostać nigdzie w
    Polsce ani na świecie używanej chłodnicy tej prawej z wentylatorem ?
    przeszukałem wszystkie jebaje, allegro i forumy i nic. Jakby ktoś gdzieś
    słyszał lub miał to bardzo chętnie nabędę i dobry pieniądz zapłacę.

    chodzi o wiadro z 99 roku.

    --
    Pozdr.
    Przemo

  • 2. Data: 2011-03-24 04:10:30
    Temat: Re: części pilnie poszukiwane
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Przemo_p"
    czy ktoś wie co to za jaja że do varadero 1000 nie idzie dostać nigdzie w
    Polsce ani na świecie używanej chłodnicy tej prawej z wentylatorem ?

    Bo pewnie wiadro podobnie jak VTR przewraca sie na prawa strone - do VTR ni
    huhu nie ma prawych setow.
    A one siem pierwsze lamia.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2011-03-24 07:41:00
    Od: "Przemo_p" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup

    Siemka

    *** "Przemo_p"
> [...]
    Polsce ani na świecie używanej chłodnicy tej prawej z wentylatorem ?

    >Bo pewnie wiadro podobnie jak VTR przewraca sie na prawa strone - do VTR ni

    na to wyglada, odnosnie vtr to probowalem wlasnie od niej chlodnice bo
    wyglada podobnie ale jest inaczej montowana i lipa :(
    przepatrzylem caly internet w poszukiwaniu i tylko chyba jeszcze na
    tajwańskim jebaju nie sprawdzałem :)

    --
    Pozdr.
    Przemo

  • 4. Data: 2011-03-24 09:17:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-24 05:10, Tytus pisze:
> [...]
    > Polsce ani na świecie używanej chłodnicy tej prawej z wentylatorem ?
    >
    > Bo pewnie wiadro podobnie jak VTR przewraca sie na prawa strone - do VTR

    Przed chwilą zbierałem z ulicy dużego V-Stroma,też na prawą walnął,ale
    chyba to normalne,jak robię rachunek sumienia to na lewą padam co trzeci
    raz:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S