  • 1. Data: 2011-03-24 07:14:50
    Temat: telefon podczas jazdy - jaki zestaw?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Potrzebuję w czasie jazdy odbierać telefon,ale chciałbym podłączyć do
    takiego zestawu drugie urządzenie (nawigacja lub cb). Co byście polecili,
    chyba przewodowego ale może można to jakoś bezprzewodowo spiąć (telefon
    przez bt a cb-radio?)?
    Ogólnie przez sam telefon spokojnie rozmawiam na zestawie słuchawkowym do ok
    90km/h (mikrofon wciskam nad podbródek, słuchawki douszne)

  • 2. Data: 2011-03-24 08:23:25
    Temat: Re: telefon podczas jazdy - jaki zestaw?
    Od: "yacc" <s...@t...pl>

    Jabra Clipper albo coś podobnego <- jesli ma byc w miare tanio.
    Działa z navi i tel.kom. przez bluetooth. W momencie jak ktoś dzwoni
    navi jest wyciszana i można gadać.
    Mam i polecam.

    --
    Pozdrawiam,

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:imer1v$a9v$1@inews.gazeta.pl...

  • 3. Data: 2011-03-24 11:01:40
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-24 08:14, Lukasz pisze:

> [...]
    > takiego zestawu drugie urządzenie (nawigacja lub cb). Co byście
    > polecili, chyba przewodowego ale może można to jakoś bezprzewodowo spiąć

    kolega chwali (ja tez sie pewnie skusze;))
    http://interphone.pl/strona/f4_interkom_500m/20.html

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 4. Data: 2011-03-25 12:44:42
    Od: Gravel <m...@g...com>

    On Mar 24, 12:01 pm, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2011-03-24 08:14, Lukasz pisze:

    > kolega chwali (ja tez sie pewnie
    skusze;))http://interphone.pl/strona/f4_interkom_500
    m/20.html

    Wyglada niezle, ale ile to mniej wiecej kosztuje? Bedzie pasowalo do
    Nolanow w wyciecia pod N-Com?

    Pozdr
    Gravel

    --
    VN800 '98

  • 5. Data: 2011-03-25 14:16:14
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-25 13:44, Gravel pisze:

    > Wyglada niezle, ale ile to mniej wiecej kosztuje? Bedzie pasowalo do
    > Nolanow w wyciecia pod N-Com?

    sadze, ze ok. 6 paczek dla jednego uzytkownika lub komplet
    dla dwojga za 1200pln

    a czy pasuje - nie mam bladozielonego pojecia

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 6. Data: 2011-03-26 06:54:40
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

> [...]

    > takiego zestawu drugie urządzenie (nawigacja lub cb). Co byście polecili,
    > chyba przewodowego ale może można to jakoś bezprzewodowo spiąć (telefon

    Na codzień używam słuchawki Nokia BH-218. Tak trochę nietypowo, bo to taki
    bluetooth na kablu. Elegancko za to wchodzi pod beret, czapkę i hełmofon
    czołgowy. Spełnia też Twoje wymaganie - obsługuje dwa urządzenia BT
    jednocześnie, np telefon i nawigację lub dwa telefony. CB z sinozębym poza
    hamerykańską Cobrą nie spotkałem.

    pzdr
    --
    ARO