  • 1. Data: 2019-10-10 22:08:46
    Temat: Czujniki cofania - jakie? (Valeo nie polecają)
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Padł mi czujnik od systemu Park Boy IV i od ponad roku nie mogę
    upolować. Muszę więc wymienić cały system (choć działa, centralka
    wyłączyła ten uszkodzony ale głośno informuje o tym po każdym wejściu do
    auta).

    Szukając coś w miarę dobrego wydawało mi się że Valeo 632200 spełni
    oczekiwania ale po forach piszą że gorszy od najtańszego chińczyka i
    wykrywa deszcz, śnieg, trawę, mgłę, komary i ducha Kacperka a po umyciu
    auta jest przez kilka godzin kompletnie bezużyteczny.

    Bardziej pozytywne opinie mają zestawy za 30 złotych.

    Podpowiecie coś?

    Tylko tył, 4 czujniki, tylko beeper bez wyświetlacza. Jakby się dało
    jeszcze pomalować czujniki...

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2019-10-10 22:24:40
    Temat: Re: Czujniki cofania - jakie? (Valeo nie polecają)
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2019 22:08:40 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
> [...]
    >
    > Podpowiecie coś?
    >
    > Tylko tył, 4 czujniki, tylko beeper bez wyświetlacza. Jakby się dało

    Nie wiem, jak ten konkretny model valeo, który rozważasz, ale mam czujniki valeo w
    L200, montowane przez dealera w salonie w 2007r. Model z wyświetlaczem. Przeżyły dwa
    dzwony w tył, kilkukrotne topienie, ogólnie niezbyt delikatne obchodzenie się ze
    zderzakiem ;-) - i działają jak nowe. W wyświetlaczu padły diody podświetlające, ale
    przelutowanie dwóch diodek 3mm to 15 min i 3zł. Kolejne kupiłbym valeo w ciemno.

  • 3. Data: 2019-10-13 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

> [...]
    >
    > Podpowiecie coś?
    >
    > Tylko tył, 4 czujniki, tylko beeper bez wyświetlacza. Jakby się dało

    Uzywam chinczyka za plus minus 50zł i działa bezproblemowo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?