  • 21. Data: 2014-10-11 07:37:23
    Temat: Re: Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Odbyłem wizytę w ASO, muszę przyznać, że mnie
    pozytywnie zaskoczyli. Zrobili jazdę próbną
    i coś tam mataczyli na warsztacie, orzekli
    że nie ma podstaw do wymiany sprzęgła i dwumasy,
    ale jak bardzo chcę to oczywiście wymienią.
    Na pytanie "ile to może jeszcze pojeździć",
    odpowiedzieli że dokładnie nie da się stwierdzić
    i że jak coś będzie się działo to mam przyjechać
    na sprawdzenie. Szok, czyżbyśmy powoli
    do Europy wchodzili? :P
    Inna sprawa, że wymiana sprzęgła i dwumasy
    + konieczne duperele to ponad 6 tys. ;)

    L.

  • 22. Data: 2014-10-11 09:09:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Inna sprawa, że wymiana sprzęgła i dwumasy
    > + konieczne duperele to ponad 6 tys. ;)

    Na pewno poza ASO kupisz ze 2-3 razy taniej.

  • 23. Data: 2014-10-13 18:11:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Ja to bym tam auta z gaźnikami robił.
    >
    > A chodzi mi o to że elektronika w motoryzacji pojawia się bardzo powoli.

    A gdzie się pojawia szybko ?

    > Zresztą wystarczy popatrzeć jak powoli szło wprowadzanie choćby
    > elektronicznego sterowania silnikiem, multipleksowane szyny danych, czy
    > teraz jakaś integracja systemów komfortu-rozrywki.

    Z pralkami, lodówkami i nie wiem czym tam jeszcze jest tak samo

    > Bo taka prawda że gdyby samochody pod względem elektronicznym nie było 30
    > lat za całą resztą, to już dawno jeździłyby same :)

    Bez pasażerów ? :-)

  • 24. Data: 2014-10-13 22:18:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-13 18:11, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > A gdzie się pojawia szybko ?

    Wszędzie indziej :)
    Tak z konkretnych przykładów to telekomunikacja, rozrywka, telewizja,
    fotografia cyfrowa.

    > Z pralkami, lodówkami i nie wiem czym tam jeszcze jest tak samo

    > Bez pasażerów ? :-)

    Też ;)

    Telekomunikacja zdążyła przejść w między czasie drogę od rozmów
    przełączanych ręcznie przez telefonistki, do internetu w każdym domu,
    podczas gdy automatyka/elektronika w motoryzacji póki co ledwo potrafi
    wycieraczki włączyć jak zaczyna padać deszcz (i jest to bajer w tych co
    "nowocześniejszych" autach).

    Nie żebym był fanem elektroniki w autach, ale po prostu zauważam pewną
    prawidłowość że dzieje się to tu bardzo wolno.