  • 1. Data: 2009-03-19 15:50:55
    Temat: jaka płyta
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    istnieją jeszcze jakieś nowe płyty z dwoma złączami IDE i co
    najmniej 4 PCI?

  • 2. Data: 2009-03-19 17:10:57
    Temat: Re: jaka płyta
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:50:55 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > istnieją jeszcze jakieś nowe płyty z dwoma złączami IDE i co
    > najmniej 4 PCI?

    Do tego 2 x ISA?;)

  • 3. Data: 2009-03-19 17:48:06
    Od: "Paw" <...@h...ru>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gptpol$1q5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > istnieją jeszcze jakieś nowe płyty z dwoma złączami IDE i co najmniej 4
    > PCI?

    pełno nowych płyt na ... allegro

  • 4. Data: 2009-03-19 17:51:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:gptpol$1q5$...@a...news.neostrada.pl
    > istnieją jeszcze jakieś nowe płyty z dwoma złączami IDE i co najmniej 4 PCI?

    pod Intela, czy AMD?

  • 5. Data: 2009-03-19 18:04:09
    Od: "maX" <a...@i...pl>

> [...]
    wiadomości news:gptpol$1q5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > istnieją jeszcze jakieś nowe płyty z dwoma złączami IDE i co najmniej 4

    Na stronie Komputronika jest wyszukiwarka, gdzie można wpisac kryterium min.
    4 PCI.
    BTW są nawet z 5 PCI, ale to juz z AGP (np. Asrock pod AM2 na nForce3,
    obsługujący również najnowsze Phenomy AM3)

  • 6. Data: 2009-03-19 18:06:48
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    pod AMD AM2 sory, że nie dodałem...

    już pisałem na ten temat, ale przypomnę może Ktoś coś wymyśli...
    mam komputer na nForce3, kiedy podepnę do drugiego kanału IDE
    dysk i nagrywarkę, windows xp+sp2 wywala blue screena przy
    uruchamianiu... jak podłączę samą nagrywarkę lub sam dysk nie ma
    problemu... co może być powodem?
    co do tej pory sprawdziłem (nic nie pomogło): wymiana pamięci,
    wymiana płyty, wymiana kabli, wymiana dysków, wymiana dvd,
    reinstalacja systemu, sterowników, aktualizacja BIOSu, zmiana
    master/slave... jednym słowem wszystko ;o)...

  • 7. Data: 2009-03-19 18:07:38
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > BTW są nawet z 5 PCI, ale to juz z AGP (np. Asrock pod AM2 na
    > nForce3,

    właśnie tą mam i nie chce mi działać... patrz wyżej.

  • 8. Data: 2009-03-19 18:14:47
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gpu24n$sqr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > płyty, wymiana kabli, wymiana dysków, wymiana dvd, reinstalacja systemu,
    > sterowników, aktualizacja BIOSu, zmiana master/slave... jednym słowem

    Sprawdź czy działa pod czystym dosem. Jeśli tak, to nie jest kwestia
    hardwarowa, jeśli nie to nie jest to kwestia softwarowa (tzn. nie jest to
    wina Windows). Albo pod Linuxem.

  • 9. Data: 2009-03-19 20:26:41
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 19:06:48 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > reinstalacja systemu, sterowników, aktualizacja BIOSu, zmiana
    > master/slave... jednym słowem wszystko ;o)...

    Na nForce4 miałem podobny problem. Pomogło przestawienie zworek z
    master/slave na CS.

  • 10. Data: 2009-03-20 00:40:24
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 19.3.2009, identyfikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > reinstalacja systemu, sterowników, aktualizacja BIOSu, zmiana
    > master/slave... jednym słowem wszystko ;o)...

    Niektóre MB mają ograniczenie do jednego urządzenia na drugim kanale.
    Czasem jest to warunkowane obecnością urządzeń na SATA, czasem nie.
    Szczegóły w instrukcji. Jaka to MB?
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/