  • 1. Data: 2009-07-21 09:09:34
    Temat: File Manager na Bluetooth
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Hej,

    uzywacie moze jakiegos fajnego narzedzia do
    przegladania/kopiowania plikow w telefonie z poziomu komputera
    przez Bluetooth/OBEX ?

    Bluesoleil ma ladne narzedzie, ale ogolna polityke niezbyt mila,
    moze jest alternatywa ?

    J.

    begin 666 xnews.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CMX;F5W<PT*1DX
    Z>&YE=W,-
    B"E)%5CHR,# Y,#<R,50P.3 Y,S1:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
    `
    end

  • 2. Data: 2009-07-21 10:33:24
    Temat: Re: File Manager na Bluetooth
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    http://www.bluez.org/ ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 3. Data: 2009-07-21 11:18:26
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    J.F. napisał(a):

    > uzywacie moze jakiegos fajnego narzedzia do
    > przegladania/kopiowania plikow w telefonie z poziomu komputera
    > przez Bluetooth/OBEX ?

    Ja używam nautilusa.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-07-21 12:58:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 13:18
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h44862$coe$2@inews.gazeta.pl>):

    > Ja używam nautilusa.

    a ja Krusadera. Nautilus ssssie... W ogóle jednopanelowce to porażka.

    Chyba działanie tego nie jest zależne od programu, a od bibliotek w
    systemie...

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 5. Data: 2009-07-21 13:24:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 14:58:25 +0200, Tristan napisał(a):

    > a ja Krusadera. Nautilus ssssie... W ogóle jednopanelowce to porażka.

    Krusader jest, jak sama nazwa wskazuje, na KDE, a KDE w ogóle porażka ;-)

  • 6. Data: 2009-07-21 14:20:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 15:24
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > Krusader jest, jak sama nazwa wskazuje, na KDE, a KDE w ogóle porażka ;-)

    KDE to w ogóle jedyne używalne środowisko. Od dawna próbuję migrować na
    Windowsa, bo sam linux sssie ekstremalnie i brak jest potrzebnego
    oprogramowania, ale nie umiem się przekonać do gnomowatej siermiężności
    windowsa i do zerowej wygody koncepcji windzianej. Ale cóż, ja jestem
    wymierający user starej daty, który ceni sobie wygodę i właściwe
    zaplanowanie interfejsu. Obecni userzy wolą walczyć z myszką (której ja
    praktycznie nie używam poza WWW (choć w Konqu też się dało klawiaturą, w
    Firefoksie niestety trzeba walczyć z myszką :( ) oraz grafiką.

    KDEowe programy są idealnie zaprojektowane i bardzo przyjazne. W niekdeowych
    nawet obsługa skrótów to porażka. Zero standardu. A możliwości
    fileselektorów to w ogólności śmiech na sali. No ale cóż, wiem, jestem
    dinozaur do wymarcia... Nie bój się, ty też.... Używasz usenetu, a to też
    przejaw dinozauractwa.

    Marzy mi się pensjonat w bawarii i zero komputerów, ale chyba tego nie
    dożyję.

  • 7. Data: 2009-07-22 05:48:37
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Olgierd napisał(a):

    > Krusader jest, jak sama nazwa wskazuje, na KDE, a KDE w ogóle porażka ;-)

    W rzeczy samej :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP