  • 11. Data: 2018-01-18 19:36:31
    Temat: Re: Czy istnieje wiarygodny sposób sprawdzenia podatności na Spectre Meltdown?
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Wed, 17 Jan 2018 13:53:11
    From: z

    > I po odpaleniu płyty pod windowsem będzie narzędzie sprawdzającego
    > "załatanie" tegoż windowsa?

    Pytanie było o sprawdzenie podatności, a nie o załatanie.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPMFusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 12. Data: 2018-01-19 22:39:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-18 o 19:36, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:
    ałatanie" tegoż windowsa?

    > Pytanie było o sprawdzenie podatności, a nie o załatanie.

    Nie chcę się przekomarzać ale podatne są wszystkie intele od PIII
    bodajże. Więc po co sprawdzać?

    Sorry nie używam AMD ;-) a zresztą też nie jest święte i co trzeci dzień
    wychodzą jakieś nowe "kwiatki" :-)

    Dlatego miałem na myśli raczej _podatność_ komputera jako całości :-)

  • 13. Data: 2018-01-20 17:55:21
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj z, 19 sty 2018 w news:5a62658d$0$570$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > W dniu 2018-01-18 o 19:36, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:
    > ałatanie" tegoż windowsa?

    > Nie chcę się przekomarzać ale podatne są wszystkie intele od PIII
    > bodajże. Więc po co sprawdzać?

    Dziwne jest jedno. Na jednym laptopie z w7 system otrzymał łatę od MS, na
    innym z w10 i już nowszym procesorem 6 gen.- windows nie ściągnął sobie
    żadnej łaty na tę okoliczność. Na w7 po tej altualizacji wszystkie te
    narzędzia nadal pokazują podatność na M&S.