  • 11. Data: 2009-04-17 09:43:32
    Temat: Re: Czy jest w ogólemożliwe istnienie milionów martwych kart SIM?
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    > Powinno być "może zostać usunięte" albo "nie zostanie usunięte przed". W
    > tej
    > postaci brzmi tak jakby decyzja już zapadła i nic się z tym nie da zrobić.
    > A może to prawda? ;)

    Też tak uważam.
    Zobaczę za parę dni, jak doładuje za 50 zł, wtedy te daty powinny się
    zmienić.

    Piotr

  • 12. Data: 2009-04-17 10:08:42
    Od: Toworek <T...@0...com>

    MarekM pisze:

    > Była mowa o kartach SIM w pre-paid. Owszem, w abonamentowych nie można
    > wyłączyć PINu, ale w pre-paid standardowo PIN jest wyłączony.

    można można, mi się udało wyłaczyć PIN za pomocą czytnika smartcard i programu do
    niego
    dołączonego, z telefonu owszem nie chciał pozwolić.

  • 13. Data: 2009-04-21 09:25:35
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    > Też tak uważam.
    > Zobaczę za parę dni, jak doładuje za 50 zł, wtedy te daty powinny się
    > zmienić.

    doładowałem za 100 zł i ta data się zmieniła ( wydłużyła ) do 18-10-2010 (
    "Konto zostanie usunięte 2010-10-18" ) - ważność konta do 2009-10-18.

    Piotr