  • 1. Data: 2009-01-13 09:03:07
    Temat: Czy ktos moglby podzielic sie RAWami z flinty 70-210/4 i SONY?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Jakies typowe widoczki z trawa, drzewami, ze swiatlem,
    pod swiatlo itd itp. Najlepiej na najnizszym ISO...

    Udostepnie serwer ftp...

    We believe in god, but unlike americans we do not trust her.

  • 2. Data: 2009-01-13 09:43:05
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Jakies typowe widoczki z trawa, drzewami, ze swiatlem,
    > pod swiatlo itd itp. Najlepiej na najnizszym ISO...

    Znaczy widoczkami zarabiasz? :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 3. Data: 2009-01-13 09:44:21
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Znaczy widoczkami zarabiasz? :)

    Tam odrazu zarabiasz. Poklickac lubie :)

  • 4. Data: 2009-01-13 09:46:54
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Tam odrazu zarabiasz. Poklickac lubie :)

    Tego szkła też niestety nie mam, chociaż jak widzę te żale i nadzieje co
    do 70-200/4 w canonie to mam ochotę na złość kupić :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 5. Data: 2009-01-13 10:00:37
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Tego szkła też niestety nie mam, chociaż jak widzę te żale i nadzieje
    > co do 70-200/4 w canonie to mam ochotę na złość kupić :)

    Hehe :) Opinie ma dobra, swiatlo w sam raz.
    Nie mniej jak sam nie sprawdze to nie kupie ;)

  • 6. Data: 2009-01-13 10:16:34
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Hehe :) Opinie ma dobra, swiatlo w sam raz.
    > Nie mniej jak sam nie sprawdze to nie kupie ;)

    Ma pewien problem z CA, mały ale większy np od 70-200/2.8 :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 7. Data: 2009-01-13 10:23:15
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ma pewien problem z CA, mały ale większy np od 70-200/2.8 :)

    Niewielkie CA da sie latwo poprawic.
    Wazne, zeby detale byly na zdjeciu bo mydla takiego
    jak daje kit poprawic sie w zaden sposob nie da :)))

  • 8. Data: 2009-01-13 10:27:16
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Niewielkie CA da sie latwo poprawic.
    > Wazne, zeby detale byly na zdjeciu bo mydla takiego
    > jak daje kit poprawic sie w zaden sposob nie da :)))

    Ostrość ma akurat bardzo dobrą, nawet w pelni otwarty. Porównywałem z
    swoim MAF-em 100-300mm i się ten drugi nie umywał zupełnie.
    W tej cenie co flinta jest to nie ma co sie zastanawiać o ile tylko nie
    masz rączek jak panienka i torebki jak na lusterko :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 9. Data: 2009-01-13 18:07:48
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > Niewielkie CA da sie latwo poprawic.
    > Wazne, zeby detale byly na zdjeciu bo mydla takiego
    > jak daje kit poprawic sie w zaden sposob nie da :)))

    Jak dal mnie to ta flinta się licho pod światło sprawuje, ale ja to jestem
    ... ;)