  • 1. Data: 2009-01-13 09:00:13
    Temat: cenniki Landschaftow
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    Robie zdjecia hobbystycznie, ostatnio dostaje maile z prosba o wycene
    moich prac krajobrazowych, zzazwyczaj zdjec nie sprzedawalem, z wielu
    spraw najbardziej nurtujemnie jedna - cena, jaka jest przyzwoita
    wycena cieszacego oko zdjecia krobrazowego (PLN) ? Zapewne chodzdzi
    tu o wysokiej rozdzielczosci plik TIFF.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 2. Data: 2009-01-13 09:34:12
    Temat: Re: cenniki Landschaftow
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Maciej K. aka Sesjusz wrote:

> [...]
    > spraw najbardziej nurtujemnie jedna - cena, jaka jest przyzwoita
    > wycena cieszacego oko zdjecia krobrazowego (PLN) ? Zapewne chodzdzi

    Raczej chodzi o gotowe wydruki.

  • 3. Data: 2009-01-13 09:57:16
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 13 stycznia 2009 (10:34:12) napisano:

    > Raczej chodzi o gotowe wydruki.

    A to juz bedzie latwo ustalic :) Jednak co z ta cena ?

  • 4. Data: 2009-01-13 10:08:41
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:512889596.20090113105716@_spam_gazeta.pl...

    > A to juz bedzie latwo ustalic :) Jednak co z ta cena ?

    cena to kwestia umowna między kupujacym i sprzedającym,
    ponadto zalezy od zakresu wykorzystania zdjęcia, tzn sposobu i czasu jego
    publikacji,
    nie widząc twoich landszaftów, nie wiedząc nic na temat ich wykorzystania przez
    kupujacego moge je wycenić na powiedzmy 30-6000,- od sztuki ;-)

  • 5. Data: 2009-01-13 10:58:51
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 13 stycznia 2009 (11:08:41) napisano:

    > cena to kwestia umowna między kupujacym i sprzedającym,

    Tak, musze jednak wyskoczyc z jakas wycena :)

    > ponadto zalezy od zakresu wykorzystania zdjęcia, tzn sposobu i czasu jego
    > publikacji,
    > nie widząc twoich landszaftów, nie wiedząc nic na temat ich wykorzystania przez

    Przykładowe zdjecia:
    http://plfoto.com/1560234/zdjecie.html
    http://plfoto.com/1633519/zdjecie.html
    http://plfoto.com/1696850/zdjecie.html
    http://plfoto.com/1728237/zdjecie.html
    http://plfoto.com/1533201/zdjecie.html
    http://plfoto.com/1696105/zdjecie.html
    http://plfoto.com/1732969/zdjecie.html

    > kupujacego moge je wycenić na powiedzmy 30-6000,- od sztuki ;-)

    Hehe, jestem zupelnym amatorem, kiedys jakis kaledarz w Kalifornii
    kupil jedna moja fote za 300 dolcow, nic wiecej nie sprzedalem, tym
    bardziej w Polsce.

  • 6. Data: 2009-01-13 11:53:58
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Maciej K. aka Sesjusz" napisał
    > Przykładowe zdjecia:
> [...]

    Już się miałem zacząć czepiać tych "Landschaftow" kiedy w użyciu jest
    spolszczenie landszaft ale Twoje zdjęcia mnie rozbroiły ; )
    Tak to ładne foto wpływa na złagodzenie napięć przed pierwszą kawą ; )))))))

    adam

  • 7. Data: 2009-01-13 12:07:49
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 13 stycznia 2009 (12:53:58) napisano:

    > Już się miałem zacząć czepiać tych "Landschaftow" kiedy w użyciu jest

    Dzieki, napisalem tak dla smiechu nie nerwow ;)

  • 8. Data: 2009-01-13 12:10:56
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Maciej K. aka Sesjusz" napisał

    > Dzieki, napisalem tak dla smiechu nie nerwow ;)

    : )))
    Krowy mnie po prostu rozbroiły : )))))

    adam

  • 9. Data: 2009-01-13 13:12:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 13.01.2009 Maciej K. aka Sesjusz <posesjusz@_spam_gazeta.pl> napisał/a:
    > Przykładowe zdjecia:

    Sporo fajnych. Gratuluję. Chyba zabiorę się za krowy.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2009-01-13 19:29:05
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    >Hehe, jestem zupelnym amatorem, kiedys jakis kaledarz w Kalifornii
    >kupil jedna moja fote za 300 dolcow...

    A więc masz punkt odniesienia. I tego bym się trzymał...

    --
    Lol