  • 1. Data: 2016-01-10 21:29:27
    Temat: Czy ktoś pisze pod iOS? Problem z dźwiękiem/bluetooth.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Witam, mam pytanie do kogoś kto zna dobrze iOS i wie co
    ten sytem ma pod deklem: dźwięk, dzielenie dostępu miedzy
    dwiema aplikacjami no i puszczanie dźwięku do słuchawki BT.

    Chciałbym się dowiedzieć co jest przyczyną takiego efektu:
    - smartfon dosyć stary: iPhone4 (pracuje pod kontrolą iOS7)
    - sparowany ze słuchawką BT firmy Plantronics (M160).

    Oto scenariusz z problemem:
    1. wychodzę na spacer/przebieżkę, uruchamiam Endomondo
    2. odpalam aplikację do stream-audio (radio internetowe)
    3. wszystko działa jak na razie wyśmienicie, słucham radia
    4. po pierwszym odcinku Endomondo wycisza do połowy
    dźwięk radia w słuchawce i wysyła raport "przejście jednej
    mili/km zajęło Ci x minut".
    5. po zakończeniu komunikatu Endomondo dźwięk radia
    NIE POWRACA do oryginalnej głośności, pozstaje przyciszony.

    Podobny efekt jest gdy Endomondo ustawiony jest w tryb
    aby samoczynnie wykrywał przerwę w treningu na podstawie
    wykrywania bycia w ruchu - wysyła komunikat do słuchawki
    "auto paused" który przycisza dźwięk w tle ale dźwięk nie
    wraca do oryginalnej głośności - chyba że Endomondo wyśle
    kolejny komunikat "auto resumed" po wykryciu ruchu...
    Wtedy czasem dźwięk w tle wraca do oryginalnej głośności.

    I teraz pytanie: czy to jest jakiś problem systemowy w iOS?
    Czy może któraś z aplikacji (Endomondo lub radio) ma buga?

  • 2. Data: 2016-01-10 21:39:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > I teraz pytanie: czy to jest jakiś problem systemowy w iOS?
    > Czy może któraś z aplikacji (Endomondo lub radio) ma buga?

    niemozliwe. Przecież twierdzisz, że ani system ani aplikacje pd iOS nie
    mogą mieć bugów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-01-10 22:11:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n6ufht$9ov$1@dont-email.me...

    > niemozliwe. Przecież twierdzisz, że ani system ani aplikacje
    > pd iOS nie mogą mieć bugów

    Nie twierdzę tak.

  • 4. Data: 2016-01-10 22:27:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 15:11:05 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nie twierdzę tak.

    No jak nie, przeciez tam "wszystko swietnie dziala" :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-01-10 22:38:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No jak nie, przeciez tam "wszystko swietnie dziala" :-)

    Nadinterpretujesz. Tak czy inaczej - nie o tym chciałem rozmawiać.

  • 6. Data: 2016-01-11 13:08:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-10 o 22:38, Pszemol pisze:

    > Nadinterpretujesz. Tak czy inaczej - nie o tym chciałem rozmawiać.

    Ale o co chodzi? Skoro tak jest, to tak ma być, i po ch*j drążyć temat.
    Kim ty jesteś, aby być lepszym od apple'owskich programistów?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2016-01-12 09:33:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-10 o 22:38, Pszemol pisze:

    >Ale o co chodzi? Skoro tak jest, to tak ma być, i po ch*j drążyć temat.
    >Kim ty jesteś, aby być lepszym od apple'owskich programistów?

    Zamykam temat.

  • 8. Data: 2016-01-12 23:35:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-01-12 09:33, Ghost pisze:
    > Zamykam temat.

    Powodzenia ;)

  • 9. Data: 2016-01-13 11:57:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup

    >Powodzenia ;)

    Milcz!

  • 10. Data: 2016-01-13 12:57:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Ale o co chodzi? Skoro tak jest, to tak ma być, i po ch*j drążyć temat.
    > Kim ty jesteś, aby być lepszym od apple'owskich programistów?

    Co to znaczy "apple'owskich" programistów?
    Endomondo nie jest aplikacją napisaną przez ludzi z Apple.
    Facebook nie jest aplikacją napisaną przez ludzi z Apple.
    Skype nie jest aplikacją napisaną przez ludzi z Apple.

    Swoją drogą musi to być problem z Endomondo, bo zauważyłem
    że melodyjka informująca o przyjściu nowego maila też przycisza
    radio w tle, ale potem wszystko wraca do normalnej głośności.