  • 11. Data: 2016-01-13 13:15:54
    Temat: Re: Czy ktoś pisze pod iOS? Problem z dźwiękiem/bluetooth.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:n75dtp$5ir$...@d...me...
    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    >Co to znaczy "apple'owskich" programistów?
    >Endomondo nie jest aplikacją napisaną przez ludzi z Apple.
    >Facebook nie jest aplikacją napisaną przez ludzi z Apple.
    >Skype nie jest aplikacją napisaną przez ludzi z Apple.
    >Swoją drogą musi to być problem z Endomondo, bo zauważyłem
    >że melodyjka informująca o przyjściu nowego maila też przycisza
    >radio w tle, ale potem wszystko wraca do normalnej głośności.

    Tak sie to robi w Androidzie
    http://developer.android.com/training/managing-audio
    /audio-focus.html
    http://developer.android.com/training/managing-audio
    /volume-playback.html

    Tzn tak nalezy robic.
    Ale do Apple to musisz sam poszukac :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-01-13 19:16:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    Facebook nie jest aplikacją napisaną przez ludzi z Apple.
    Skype nie jest aplikacją napisaną przez ludzi z Apple.
    ---
    Jak nie ? Płacą im przecież :-)

  • 13. Data: 2016-01-14 03:16:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:n764bj$vmq$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > Facebook nie jest aplikacją napisaną przez ludzi z Apple.
    > Skype nie jest aplikacją napisaną przez ludzi z Apple.

    Pisz całymi zdaniami, co? :-) Kto komu i za co płaci?

  • 14. Data: 2016-01-14 18:45:38
    Od: colo-rolo <a...@a...eu>

    > Pisz całymi zdaniami, co? :-) Kto komu i za co płaci?

    Ależ kolego, ta kupa Januszów od Androida, oraz innych Chińskich kopii
    oraz replik, nie odpowie na żadne pytanie. Ich samo pytanie bulwersuje.
    Jak można?...
    Tak jak nie odpowiedzą do jakich potraw pije się czerwone a do jakich
    białe wino.
    Oni wiedzą, że wino jest patykiem pisane a kolor jest przypadkowy :)

  • 15. Data: 2016-01-15 09:02:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "colo-rolo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Tak jak nie odpowiedzą do jakich potraw pije się czerwone a do jakich białe
    >wino.

    Powiedz mi jakie wino do ryby? Białe czy czerwone?

  • 16. Data: 2016-01-15 12:59:06
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 15.01.2016 o 09:02, Ghost pisze:
    > Powiedz mi jakie wino do ryby?

    Wino?? Pod rybę to setka.
    Albo inaczej: z ryb najlepszy jest schabowy, i już wiadomo jakie wino.

    --
    Alf/red/