  • 1. Data: 2016-01-11 02:01:25
    Temat: Rejestracja w Play
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak wygląda rejestracja w Play?
    Mogę to uczynić via WWW czy muszę iść do salonu?
    Jeśli do salonu -- z czym? Z: dużymi palstykami,
    PUKami, SIMami, dowodem osobistym?...

    Podmontowałem numery w Pla24, ale to za maO...

    To za maO, za maO, za maO, twoje słowa tumanią i kłamią...

    http://la-personnalite.soup.io/post/444104578/Ty-prz
    ychodzisz-jak-noc-majowa-bia-a

    Tymczasem maO ;) detonuje wybuchowe ładunki nuklearne...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 2. Data: 2016-01-11 10:22:31
    Temat: Re: Rejestracja w Play
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Eneuel Leszek Ciszewski laid this down on his screen :
> [...]
    > PUKami, SIMami, dowodem osobistym?...
    >
    > Podmontowałem numery w Pla24, ale to za maO...
    >
    > To za maO, za maO, za maO, twoje słowa tumanią i kłamią...

    Tylko w salonie. Potrzebna ramka z pukiem, jeśli jej nie posiadasz to
    jeśli masz te numery podpięte w play24 to wystarczy sam puk spisać na
    kartce, do tego dowód osobisty i tyle.

  • 3. Data: 2016-01-11 14:36:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" n6vs8s$1je$...@n...news.atman.pl

    > Tylko w salonie. Potrzebna ramka z pukiem, jeśli jej nie posiadasz to

    Dzięki. :) Dziś łamane. :) Ale ogólnie -- kolekcjonuję i te ramki, i SIMki...

    > jeśli masz te numery podpięte w play24 to wystarczy sam puk spisać na kartce, do
    tego dowód osobisty i tyle.

    Virgin zyska 4 numery. :) Te Playne straciły ważność 01 stycznia br,
    nie 31 grudnia br., ale zaskoczyły. Taryfa 3 zł -- czy jakoś podobnie.
    Gdy uporam się z nimi, przerzucę kolejne dwa... :)

    Gdybym pamiętał o tych dzisiejszych jesienią 2013 roku -- raczej
    nie rozwaliłbym ucha i ogólnie miałbym łatwiejsze życie. :)

    A gdybym w 2012 roku wiedział o istnieniu Virgin z jej lejkiem -- nie
    zainwestowałbym w Solorza.

    -=-

    Chcę kupić Umi Rome. :) I tablet -- ale nie Overmax. :)
    Z dwoma slotami na SIMki, ale jakiś porządniejszy. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 4. Data: 2016-01-12 01:58:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n6uv2e$nl8$...@n...news.atman.pl

    > Jak wygląda rejestracja w Play?
    > Mogę to uczynić via WWW czy muszę iść do salonu?

    W necie piszą, że w białostockiej Alphie jest salon Play, ale
    naprawdę -- nie ma. Zarejestrowałem oba numery, ale w Białej. :)

    Teraz tylko trzeba gdzieś wydzwonić to, co dał Play i przeskoczyć
    do Virgin. Tam aktywacja #F da przedłużkę ważności konta czy nie da? :)

    Mam 12 numerów GSM i 4 numery VoIP...

    -=-

    Żyję w jakimś dziwnym świecie, obok innego świata. :) Ludzie na moich oczach
    płacą masę forsy za różne usługi telefoniczne czy podobne, na strona WWW widzę
    miesięczne opłaty dwucyfrowe, a ja -- za te 12 numerów zapłaciłem raptem 15 pln,
    z czego 5 bez przymusu... Za te 4 VoIP częściowo zapłaciłem -- bramką do Tlenofonu,
    która kosztowała 100 pln. Gdybym bramkę tę kupił rok później -- zapłaciłbym 2 razy
    mniej i bramka przyjechałaby do mnie na swój koszt. :) Za 100 pln mogłem kupić w tym
    czasie (rok po tym, gdy kupiłem swoją) bramkę z dwoma portami RJ45... (,,wejściem''
    i ,,wyjściem''; teraz mam tylko z ,,wejściem'')

    Mam deficyt ,,słuchawek'' -- chyba zacznę wygrzebywać ze śmietników... Chlip,
    chlip...

    -=-

    Do Play mam za freeko telefony i SMSy, ale muszą po 20 stycznia doładować.
    Mam 1 pln do wszystkich i 4 pln do wszystkich, ale 4 pln tylko do 02 lutego,
    a 1 pln aż do 20 stycznia, ;) kiedy to konto straci ważność wychodnego... ;)

    -=-

    Po drodze do salonu Play zabłądziłem :) wewnątrz galerii. Wszedłem, położyłem
    na stole plastyki i poprosiłem o rejestrację, a tu -- ZONK! Miła pani do mnie
    jakoś tak: To karty Play, a my jesteśmy Te-Mobile, u nas pan nie zarejestruje...
    Play jest za ścianą...

    Jako że wstałem z łóżka z głową nieco tylko większą niż drzwiowy otwór ;)
    (od 28 grudnia nie mogę wyzdrowieć; chyba jednak pójdę do lekarza...)
    i słyszałem wewnątrz tej głowy głosy wewnętrzne -- jakby jeżdżące tramwaje, ;)
    miałem trudności z kontaktowaniem i nie od razu załapałem, że wszedłem do
    TeMobile, zamiast do Play... Pomyślałem, że jakaś nawigacja ;) wprawiła
    mnie w błąd, ale jak się z tego tłumaczyć?...

    Ot, po prostu z daleka rzuciłem okiem na ścianę z salonami, odmierzyłem
    w swej głowie czas potrzebny na przebiec stosownej odległości i poszedłem,
    niewiele patrząc przed siebie... Gdy uszedłem stosowny fragment mierzony
    czasem -- skręciłem... W głowie nadal miałem mętlik, myśli moje krążyły
    wokoło polopiryny której nie miałem -- salon GSM to salon GSM...

    W Play była kolejka, więc zanim zarejestrowałem numery, skoczyłem
    do Bi1, aby kupić puszki z brzoskwiniami -- akurat były tanie... :)

    W drodze powrotnej wypowiedziałem umowę o kredytówkę Sygmową...
    I zapytałem, czy aby nie ma kolejnej promocji...

    -=-

    Google mówi, że dziś urodziny autora Śpiącej Królewny. :)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Charles_Perrault

    ZTCW -- Czerwony kapturek to seksem tkana dzianina. :)
    Czerwony kapturek to menstruacja. :) Wilk to młodzian
    polujący i na babcie, i na nieletnie... :) Leśniczy to
    chyba ojciec nieletniej, zaś kamienie, którymi wypchano
    wilka są symbolem bezpłodności. :)

    Jak wiadomo -- wilk pożarł babcię, ale wnuczki -- nie. :)
    Wilka zabito, babcię pożarto, ale jedno i drugie przeżyło. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'