  • 1. Data: 2009-04-11 09:20:06
    Temat: Franca trzyma się mocno.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    www.rp.pl/artykul/2,289645_Marka_Neostrada_zniknie_z
    _polskiego_rynku.html
    Tytułem rewanżu mam nadzieję, że we Francji też usługi są oferowane pod albiońsko
    brzmiacymi nazwami ;-))
    JaC

  • 2. Data: 2009-04-14 12:23:17
    Temat: Re: Franca trzyma się mocno.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu>
    >www.rp.pl/artykul/2,289645_Marka_Neostrada_zniknie_
    z_polskiego_rynku.html

    Jak tam nie wiem czy jest o co kruszyc kopie .. nikt tego nie
    promowal jako marki, sprzedac drogo chyba tez sie nie da, a
    przeciez i innym firmom zdarzalo sie zapominac o starych produktach
    i rozpoczynac promocje nowych.

    >Tytułem rewanżu mam nadzieję, że we Francji też usługi są
    >oferowane pod albiońsko brzmiacymi nazwami ;-))

    telephone i internet moga byc ?

    http://www.orange.fr/

    J.

  • 3. Data: 2009-04-14 13:33:37
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    J.F. napisał(a):
> [...]
    > promowal jako marki, sprzedac drogo chyba tez sie nie da, a
    > przeciez i innym firmom zdarzalo sie zapominac o starych produktach

    Akurat Internet to z łaciny :P

    wer

  • 4. Data: 2009-04-14 14:33:47
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat Internet to z łaciny :P

    Bezpośrednio, nie przez wtórne zapożyczenie?

    --
    Nobody wanna see us together,
    But it don't matter no.