  • 1. Data: 2009-04-09 15:01:30
    Temat: Oświadczenia dla TPSA
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Dostałem od TPSA przy okazji aneksu do umowy formularz oświadczeń. O ile
    rozumiem co oznacza większośc z nich, tak zupełnie enigmatycznie brzmi dla
    mnie "przetwarzanie danych osobowych w rozszerzonym zakresie" Co to ma być?
    Zgadzać sie na to czy nie?

    --
    Big Jack
    //////

  • 2. Data: 2009-04-09 16:24:36
    Temat: Re: Oświadczenia dla TPSA
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-04-09 17:01, Big Jack napisał:
> [...]
    > rozumiem co oznacza większośc z nich, tak zupełnie enigmatycznie brzmi
    > dla mnie "przetwarzanie danych osobowych w rozszerzonym zakresie" Co to

    Jeśli chodzi o to pisemko to zerknij do ustawy w nim wymienionej.

    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358229/Form_Oswiadcze
    nia_01.2009_366827417.pdf

    Prawdopodobnie chodzi o to, że jeśli się zgodzisz to spodziewaj się
    spamu wszelkiego typu.

    --
    Cz.