  • 1. Data: 2009-01-08 10:10:55
    Temat: Czy ktos z Krakusow moglby pozyczyc na jutro A350? :)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Wybieram sie w teren, a mysle o zmianie zabawek -
    chcialbym sprawdzic w praniu jak sie nim robi zdjecia.

    Moze moglby ktos pozyczyc A350 body, ew. innymi szklami niz kit
    (kit mam od A100) na jutro? Podjade dzisiaj odebrac, oddam jutro
    wieczorem, badz w sobote rano.

    Ps. Wiecej ogloszen nie przewiduje ;)

    We believe in god, but unlike americans we do not trust her.

  • 2. Data: 2009-01-12 14:41:04
    Od: j...@g...pl

    On 8 Sty, 11:10, "Jakub Jewu?a" <b...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Moze moglby ktos pozyczyc A350 body, ew. innymi szklami niz kit
    > (kit mam od A100) na jutro? Podjade dzisiaj odebrac, oddam jutro

    Ja mam.
    Koszt wypozyczenia - 500zł/dobę
    Kaucja 3000zł.

    pasi?