  • 1. Data: 2009-01-08 09:31:10
    Temat: Czy ktos z Krakusow moglby pozyczyc na jutro K20D z kitem?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Wybieram sie w teren, a mysle o zmianie zabawek -
    chcialbym sprawdzic w praniu jak sie nim robi zdjecia.

    Moze moglby ktos pozyczyc K20D z kitem, ew. innymi szklami
    na jutro? Podjade dzisiaj odebrac, oddam jutro wieczorem,
    badz w sobote rano.

    We believe in god, but unlike americans we do not trust her.

  • 2. Data: 2009-01-08 21:01:25
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    Hej

    > Moze moglby ktos pozyczyc K20D z kitem, ew. innymi szklami
    > na jutro? Podjade dzisiaj odebrac, oddam jutro wieczorem,
    > badz w sobote rano.

    No prawdziwy Krakus, myhyhy
    Od kiedy Ty to lustro kupujesz? 3-4 lata? Kupiłeś wreszcie jakiekolwiek? :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 3. Data: 2009-01-09 07:26:12
    Od: armar <a...@p...fm>

    Kryhu pisze:
    > Jakub Jewuła pisze:
    >
    > Hej

    > No prawdziwy Krakus, myhyhy
    > Od kiedy Ty to lustro kupujesz? 3-4 lata? Kupiłeś wreszcie jakiekolwiek? :)

    A po co ma kupować, gdy ma mało zleceń fotograficznych? ;)
    3 lata temu kupował kompakta - Sony R1 i jak widać po cenach
    używek na allegro - zaoszczędził ponad 2 tysiące zł! :D
    Czyżby Jakubie Casio nie wystarczało jako podręczny aparat?

    --
    Pozdrawia Marek

  • 4. Data: 2009-01-09 08:14:16
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    armar pisze:
> [...]
    > używek na allegro - zaoszczędził ponad 2 tysiące zł! :D
    > Czyżby Jakubie Casio nie wystarczało jako podręczny aparat?

    Ale Kuba ma a-stówę. Nawet chwalił się kilkoma zdjęciami tu przecież.
    Widocznie postanowił zmienić na coś nowszego jeszcze, chociaż A100 jest
    fajnym aparatem. Sam też chyba wymienię go na A200, ale tylko i
    wyłącznie dlatego, że podchodzą te same akumulatory co do A700 i A900, a
    sterowanie jest bardzo zbliżone. Będzie więc do opylenia A100 z matówką
    M, kitem i gwarancją ekstra do połowy 2011 :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 5. Data: 2009-01-09 08:41:42
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    dominik pisze:

    Hej

    > Ale Kuba ma a-stówę.

    O, to jednak już jakąś lustrzankę kupił, sądziłem że do tej pory wybiera ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2009-01-09 08:47:33
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Kryhu pisze:
    > O, to jednak już jakąś lustrzankę kupił, sądziłem że do tej pory wybiera ;)

    Kupił, tylko się nie chwali bardzo głośno tym, ale może wstyd, bo
    przecież sony, a to obciach :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 7. Data: 2009-01-09 09:56:45
    Od: armar <a...@p...fm>

    dominik pisze:

    > Kupił, tylko się nie chwali bardzo głośno tym, ale może wstyd, bo
    > przecież sony, a to obciach :)

    Może jeszcze nie kupił wymarzonych obiektywów,
    a z kitowym faktycznie wstyd...
    Skoro pyta o Pentaksa, to raczej szkieł do Alfy wiele nie ma
    i może myśli o jakości Limitedów :)
    Dziwię się, że nikt w Krakowie nie chce pożyczyć K20D.
    Ja mam K10D (na szczęście) ;)

    --
    Pozdrawia Marek

  • 8. Data: 2009-01-09 11:09:11
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > Kupił, tylko się nie chwali bardzo głośno tym, ale może wstyd, bo przecież
    > sony, a to obciach :)

    Żaden obciach. Żaden producent aparatów nie robi lepszych konsol do grania.

    J.
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

  • 9. Data: 2009-01-09 11:55:08
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek Swierczek pisze:

    > Żaden obciach. Żaden producent aparatów nie robi lepszych konsol do grania.

    A Wii???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79